استاندار قزوین:

شهید «طیب حاج‌رضایی» الگویی برای جوانان امروز است

استاندار قزوین گفت: شهید طیب حاج‌رضایی الگویی برای جوانان امروز برای مبارزه با پلیدی‌هاست.

شهید «طیب حاج‌رضایی» الگویی برای جوانان امروز است

به گزارش ایسنا، عبدالمحمد زاهدی شب گذشته در یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین و مراسم بزرگداشت شهید طیب حاج‌رضایی که در شهرستان آوج برگزار شد، اظهار کرد: جوانان ما باید آن شهید را الگوی خویش قرار دهند. دو روز در زندگی من بسیار غم‌انگیز و سخت گذشت؛ یک روز که خبر ترور طیب حاج‌رضایی را شنیدم و دیگری فوت جهان پهلوان تختی است.


استاندار قزوین تصریح کرد: انسان موجودی انتخاب‌گر است و عرصه‌هایی که توسط انسان طی می‌شود، بر اساس انتخاب اوست و این انتخاب‌ها به‌نوعی امتحان الهی به‌حساب می‌آید و در کشور ما چهره‌های مختلفی همانند طیب حاج رضایی هستند که در امتحانات الهی سربلند بیرون آمدند.

وی تأکید کرد: من از جوانی با خصوصیات طیب حاج‌رضایی آشنا هستم و به‌عنوان یک چهره برجسته در میدان بار تهران شناخته می‌شد، وی از بهترین باستانی‌کاران عصر خودش بود و در فضای لوتی‌گری آن زمان، سرآمد همه بود.

زاهدی ادامه داد: طیب با خیلی از گردن کشان تهران مشکل داشت که از مهم‌ترین عامل درگیری با آن‌ها، تعرض به نوامیس مردم و ظلم به ضعیفان بود و این نشان از مبارزه و حقانیت نهفته در شخصیت این شهید بزرگوار است. طیب می‌توانست در زمان طاغوت امتیازات فراوانی به دست بیاورد، اما دست از مال دنیا برداشت و خودش را در راه اسلام و انقلاب قرار داد. روز ترور شهید طیب حاج رضایی، غم عظیمی در بین مردم حس می‌شد و همه بهت‌زده بودند، روز بعد ساواک متنی در روزنامه اطلاعات و کیهان منتشر کرد و پزشکی قانونی نوشته بود جای 313 ضربه چاقو در بدن او وجود دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان