حریفان برای ما بازی کردند ولی باختیم

فروردین: از بازی در ورزشگاه پارس لذت می‌بریم

سرمربی قشقایی شیراز می گوید بازی در ورزشگاه پارس برای آنها لذت بخش تر از بازی در ورزشگاه دستغیب است.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی فروردین سرمربی تیم فوتبال قشقایی که پس از ابراهیم طالبی سرمربی این تیم  شد و برابر تیم های بالای جدول  نتایج خوبی گرفت با اظهار نارضایتی شکست مقابل شاهین شهرداری بوشهر که با نتیجه یک بر صفر در ورزشگاه پارس شیراز اتفاق افتاد، در جمع خبرنگاران گفت: :باید با بازیکنان  صحبت کنم و دلیل بازی بد تیم را با بررسی بیشتر پیدا کنم. از دست دادن زمین تمرینی به دلیل بارندگی  و تمرین روی چمن مصنوعی تیم ما را تحت فشار قرار داد .


وی در مورد دلایل شکست ادامه داد: تیم ما صلابت لازم‌ را نداشت. امیدوارم در بازی های آینده این اتفاق رخ ندهد. من بازی های شاهین را دیده بودم ولی آنها هم شاهین همیشگی‌ نبودند و روی یک تعلل به گل رسیدند.
سرمربی تیم فوتبال قشقایی عنوان کرد: انرژی‌ زیادی که برابر نود ارومیه گذاشتیم، نشاط تیمی ما را گرفت. خوب به توپ ضربه نزدیم  و توپ را به خوبی به گردش در نیاوردیم. متاسفانه تیمی که هواداران از ما انتظار داشتند نبودیم و از آنها عذر خواهی می‌کنم. ما با یک اتفاق بازی را باختیم؛ با این حال در روز بدمان بالای هشتاد درصد موقعیت داشتیم. ولی متاسفانه در روزی که تمام حریف ها برای ما ‌بازی کردند اما نتوانستیم به امتیازات مسابقه برسیم.


سرمربی درباره تغییر محل دیدراهای خانگی این تیم از ورزشگاه پارس شیراز به ورزشگاه دستغیب گفت: ما از بازی کردن در ورزشگاه پارس در مقایسه با ورزشگاه دستغیب لذت می‌بریم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان