۸ دقیقه طلایی برای سه شیرها؛

انگلستان چگونه به نیمه نهایی لیگ ملت‌ها رسید؟ (عکس)

تیم ملی انگلیس در فاصله ۸ دقیقه موفق شد دو بار دروازه کرواسی را باز کند و جواز صعود به نیمه نهایی لیگ ملت ها را به دست آورد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بازی با پیروزی یک گله شاگردان دالیچ دنبال می شد، فشار حملات انگلیسی ها از دقیقه 70 افزایش یافت و آن ها فرصت های متعددی را برای گلزنی ایجاد کردند اما گل تساوی بخش از روی یک پرتاب اوت به دست آمد. گومز مدافع جوان انگلیس پرتاب بلندی را به محوطه جریمه فرستاد و سپس هری کین با ضربه ای توپ را از بین پاهای کالینیچ عبور داد و در شرایطی که مدافع کرواسی هم روی توپ اثر گذاشته بود، لینگارد دروازه خالی تیم میهمان را باز کرد.

 

 

 

پس از این که فشار حملات سه شیرها افزایش یافت و جو ورزشگاه ومبلی و تشویق هواداران نیز آن ها را به جلو هدایت کرد. در دقیقه 86 سانتر دیدنی بنجامین چیلول از همه بازیکنان گذشت تا این که کاپیتان انگلیس خود را به سمت دروازه پرت کرد و با یک اشاره توپ را به قعر دروازه کرواسی فرستاد.

این دو گل در حالی به ثمر رسیدند که در صورت پیروزی کرواسی، شاگردان دالیچ صدرنشین شده و راهی نیمه نهایی می شدند و اگر بازی با گل لینگارد به پایان می رسید، اسپانیا به جمع 4 تیم برتر صعود می کرد اما تیم ساوت گیت با گل سرنوشت ساز کین موفق شد در صدر گروهش قرار گرفته و راهی نیمه نهایی شود.

 

آن ها چند ماه قبل تا نیمه نهایی جام جهانی نیز پیش رفتند اما برابر کرواسی شکست خوردند و حتی به مدال برنز هم نرسیدند. حالا سه شیرها که بسیار امیدوار کننده ظاهر شده اند، امیدوارند پس از سال ها در یک مسابقه اروپایی قهرمان شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان