رنگ مو سال ۲۰۱۹؛ از بلوطی تا گلبهی

هر فصل مد مخصوص به خود را دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم‌هایی هستید که مد را دنبال می‌کنید، با آمدن فصل زمستان باید به دنبال رنگ مو جدیدی باشید. اما چه رنگ‌هایی برای زمستان ۲۰۱۹ مد می‌شوند؟ اگر می‌خواهید از این مد امسال باخبر شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: هر فصل مد مخصوص به خود را دارد. اگر شما هم جزو آن دسته از خانم هایی هستید که مد را دنبال می کنید، با آمدن فصل زمستان باید به دنبال رنگ مو جدیدی باشید. اما چه رنگ هایی برای زمستان 2019 مد می شوند؟ اگر می خواهید از این مد امسال باخبر شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آمبره کاراملی

رنگ مو سال 2019

آمبره یکی از مدل های رنگ مویی ست که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. البته رنگ مویی که برای این مدل انتخاب می شود فصل به فصل متفاوت است. آنچه شما در زمستان 2019 می بینید، رنگ های مکمل می باشند. دو رنگ قهوه ای تیره و بلوند تیره می تواند انتخاب فوق العاده ای برای این فصل تان باشد.


قهوه ای بلوطی

رنگ مو سال 2019

اگر شما هم مانند اکثر خانم ها دوست دارید که برای فصلی چون زمستان از رنگ های تیره استفاده کنید، می توانید رنگ قهوه ای بلوطی که یکی از مدهای سال است را انتخاب کنید. از آنجا که این رنگ تن گرمی دارد، چهره شما را از حالت سرد و بی روح خارج کرده و به آن طراوت می بخشد. همچنین این رنگ می تواند پایه خوبی برای هایلایت باشد.


بلوند عسلی

رنگ مو سال 2019

برای خانم هایی که می خواهند تغییری اساسی به چهره شان بدهند، رنگ بلوند عسلی می تواند انتخاب خوبی باشد. در واقع این رنگ مو ترکیبی از رنگ های قهوه ای و بلوند روشن است که برای فصلی چون زمستان انتخاب فوق العاده ای می باشد.


بلوند خاکستری

رنگ مو سال 2019

رنگ موی بلوند تن های متفاوتی دارد. جدا از بلوند عسلی، بلوند خاکستری نیز از مدهای زمستان 2019 است. شما می توانید روی پایه رنگ بلوندتان هایلایت های خاکستری بیاورید و به موهایتان جذابیت بیشتری ببخشید.


بالیاژ کاراملی

رنگ مو سال 2019

بالیاژ نیز یکی دیگر از تکنیک های رنگ موست که امروزه طرفداران زیادی در میان خانم ها دارد. اگر دوست ندارید موهایتان به طور کامل رنگ شود، می توانید از این شیوه استفاده کنید. بالیاژ کاراملی به روی موهایی که تن قهوه ای دارند، بسیار زیبا به نظر می رسد.


هایلایت سفید-طلایی

رنگ مو سال 2019

یکی از ستاره هایی که به هایلایت سفید- طلایی علاقه زیادی دارد، بیانسه است. این رنگ مو در زمستان امسال توجه آرایشگران را به خود جلب کرده به طوری که تبدیل به مد سال شده است. اگر شما هم از رنگ موی بیانسه راضی هستید، می توانید این مدل را امتحان کنید.


قهوه ای تیره

رنگ مو سال 2019

اگر احساس می کنید که رنگ موی تیره بیشتر به شما می آید، می توانید رنگ موی قهوه ای تیره را امتحان کنید. این رنگ مو برای افرادی که پوستی تیره دارند، مناسب تر است.


رنگ موی پلاتینیوم

رنگ مو سال 2019

رنگ موی پلاتینیوم از رنگ موهایی ست که همیشه در زمستان طرفداران زیادی دارد. این رنگ مو به خصوص برای خانم هایی که موهای کوتاهی دارند، مانند مدل موی پیکسی، بسیار مناسب و شیک است.


گلبهی

رنگ مو سال 2019

اگر طرفدار رنگ موهای فانتزی هستید، می توانید رنگ موی گلبهی را انتخاب کنید. البته لازم نیست که تمام این موهایتان را به این رنگ کنید، شما می توانید به شیوه هایلایت یا حتی آمبره این رنگ را به موهایتان بیافزایید.


مسی

رنگ مو سال 2019

اگر احساس می کنید که رنگ موی مسی به پوست تان می آید، می توانید این رنگ سال را امتحان کنید. البته بهتر است که این رنگ مو را خودتان در خانه نزنید و آن را به دست یک آرایشگر بسپارید زیرا احتمال خطا در آن زیاد است.


خاکستری

رنگ مو سال 2019

یکی دیگر از رنگ موهایی که رایج نیست اما طرفداران خاص خود را دارد، رنگ موی خاکستری یا همان نقره ای ست. خانم هایی که دوست دارند متفاوت باشند معمولا این رنگ را انتخاب می کنند. از آنجایی که این رنگ مو خنثی ست، با هر مدل و رنگ لباسی به زیبایی ست می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان