رنگ مو سال ۹۸ چیست؟

هر سال مد مخصوص را با خود به همراه می آورد. انتخاب رنگ موی جدید و بر طبق مد سال برای بسیاری از خانم ها دارای اهمیت زیادی است. جدای از مرجانی زنده که به عنوان رنگ سال ۲۰۱۹ و به نوعی رنگ سال ۹۸ انتخاب شده است، گلچینی از رنگ مو سال ۹۸ پیش روی شما است.

هر سال مد مخصوص را با خود به همراه می آورد. انتخاب رنگ موی جدید و بر طبق مد سال برای بسیاری از خانم ها دارای اهمیت زیادی است. جدای از مرجانی زنده که به عنوان رنگ سال 2019 و به نوعی رنگ سال 98 انتخاب شده است، گلچینی از رنگ مو سال 98 پیش روی شما است.

 

رنگ مو سال 98

 

1. مرجانی زنده

این رنگ توسط موسسه پنتون به عنوان رنگ سال 2019 انتخاب شده است و می تواند جذابیت های زیادی برای خانم ها داشته باشد. سایه های نارنجی این رنگ می تواند درخشش و انعکاس های جالب و جذابی را ایجاد کند. این رنگ نماد شادی و خوشبینی است.

 

رنگ مو سال 98

 

2. بلوطی طلایی و قهوه ای

رنگ های بلوطی کلاسیک، ظاهری ارتقا یافته در سال 98 را به ارمغان می آورد. این رنگ می تواند با رنگ های طلایی و قهوه ای براق تزیین شود. این رنگ چهره را برجسته و روشن نشان خواهد داد. بهترین نکته این رنگ نگهداری بسیار آسان است، مخصوصا اگر با پایه قهوه ای شروع کنید. 

 

رنگ مو سال 98

 

3. مشکی مرکبی

این رنگ مشکی در درخشش و براق بودن بی نظیر است. نگه داشتن سایه این رنگ بسیار مهم است. بنابراین در هنگام استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی دقت لازم را به خرج دهید. لازم به ذکر است که سایه های این رنگ کاملا با خاکستری تفاوت فاحش خواهند داشت.

 

رنگ مو سال 98

 

4. خاکستری دودی

اگر می خواهید نقاطی را ایجاد کنید که رنگی متفاوت از تیره داشته باشد، حتما رنگ خاکستری دودی را انتخاب نمایید.  تاریک ترین بخش ها در امتداد ریشه های موی شما قرار دارند و از نظر رشد مشکلی وجود نخواهد داشت.

 

رنگ مو سال 98

 

5. صورتی فانتزی

وقتی که از رنگ های مدل سال صحبت می کنیم، در میان آن ها حتما رنگ های فانتزی و جسورانه وجود خواهند داشت. مدل هایی که از سایه های آبی، نارنجی، صورتی استفاده می شود. این رنگ نسخه درخشان گل رز را در نظر تداعی خواهد کرد.

 

رنگ مو سال 98

 

6. شکلاتی قهوه ای و مسی

اگر به دنبال زیبایی یکنواخت و خیره کننده در موهای خود هستید، این رنگ را به شما پیشنهاد خواهیم کرد. جرقه های موجود در رنگ های قهوه ای و مسی می تواند رنگ شکلاتی را خاص تر نماید.

 

رنگ مو سال 98

 

7. عسلی توت فرنگی

این رنگ را به عنوان حد تعادل عالی بین بلوند طلایی و مسی پر طراوت در نظر بگیرید. با توجه به ابعاد و درخشش، سایه کرمی و خامه ای ضعیف می تواند جذابیت خاصی را به این رنگ ببخشد.

 

رنگ مو سال 98

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان