فرهاد کاظمی: به جدول نگاه نمی کنیم

فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال سرخ پوشان پاکدشت گفت: توجهی به صدرنشینی نداریم و نیم‌فصل دوم کار سخت تری در پیش خواهیم داشت.

به گزارش "ورزش سه"، کاظمی در مورد پیروزی تیمش برابر شاهین شهرداری بوشهر در مسابقات لیگ آزادگان گفت: این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود و مقابل یک تیم فنی و گردن‌کلفت قرار گرفتیم. باید از مردم خونگرم بوشهر و هواداران شاهین هم تشکر کنم، هر چند که در همه ورزشگاه‌ها برخی تماشاگرنما هم هستند که ممکن است حاشیه‌هایی را به وجود بیاورند. من به آقای فکری تبریک می‌گویم و ایشان تیم پرقدرتی را تشکیل داده است. ما تا اینجا با چند تیم قوی بازی کردیم که یکی از آنها شاهین بوشهر بود و این تیم خیلی ما را اذیت کرد.


وی با تمجید از عملکرد شاگردانش در این بازی خاطرنشان کرد: من به شاگردانم دست‌مریزاد می‌گویم و آنها خیلی خوب تلاش کردند. در نیمه دوم بازیکنان ما تا حدودی خواسته‌های فنی را در زمین پیاده کردند ولی در نیمه اول به دلیل بار فنی قوی شاهین اجازه فعالیت نداشتیم. آنها نمایش بهتری در نیمه اول داشتند ولی در ادامه وقتی بازیکنان شاهین خسته شدند، ما توانستیم بازی را در دست بگیریم.


کاظمی در خصوص اعتراض‌هایی که هر دو تیم به داوری این مسابقه داشتند گفت: اگر من در مصاحبه‌هایم می‌گویم که باید به داور احترام بگذاریم، پس باید این کار را انجام دهیم. آقای مسعود مرادی ناظر داوری بودند و کارشناسان هم می‌توانند در مورد داوری اظهارنظر کنند. اگر هم داوری در این بازی بحثی داشته باشد، این تیم ما بود که ضرر کرد. با این حال ما اعتراضی نخواهیم داشت.


او در خصوص شانس صعود تیمش به لیگ برتر و صعود به صدر جدول گفت: ما هیچ توجهی به صدرنشینی نداریم و به جدول نگاه نمی‌کنیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم و باید خودمان را برای نیم‌فصل دوم آماده کنیم که قطعا بازی‌ها سخت‌تر می‌شود. بازیکنان ما باید با همین انگیزه کار را جلو ببرند، ما تا الان هیچ کاری انجام ندادیم و مهم این است که روند فعلی را ادامه دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان