پورشه ماکان ۲۰۱۹ با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

این موضوع برای برندی که به مدت دهه‌ها به ساخت خودرو‌های اسپورت دو دَر مشغول بوده فراتر از انتظار می‌باشد

پورشه ماکان 2019 با چه قیمتی عرضه خواهد شد؟

کمپانی پورشه خودرو شاسی بلند خود یعنی مدل ماکان را در سال 2014 روانه‌ی بازار خودرو ساخت. از زمان عرضه‌ی پورشه ماکان، این شاسی بلند به پرفروش‌ترین مدل این برند تبدیل شده است.

این موضوع برای برندی که به مدت دهه‌ها به ساخت خودرو‌های اسپورت دو دَر مشغول بوده فراتر از انتظار می‌باشد. به علاوه، کمپانی پورشه انتظار ادامه‌ی فروش‌های بالا در مورد مدل 2019 ماکان که در تابستان آینده وارد نمایشگاه‌های خودرو می‌شود را خواهد داشت. اما پیش از این، این خودرو در نمایشگاه خودرو لس آنجلس که اواخر این ماه برگزار می‌شود رونمایی در آمریکا را تجربه خواهد کرد. اما درست پیش از این رویداد، کمپانی پورشه قیمت پایه‌ی جدید و همچنین دیگر اطلاعات مرتبط با این خودرو در زمینه‌ی امکانات پیش فرض آن را اعلام کرده است. به گفته‌ی کمپانی پورشه مدل ماکان 2019 با قیمت خرده فروشی 49٫900 دلار به بازار خودرو عرضه خواهد شد که این قیمت شامل هزینه‌ی 1050 دلاری تحویل و کاور محصول نمی‌شود.

قیمت نسل قبلی این خودرو یعنی مدل ماکان 2018 از 47٫800 دلار به استثنای هزینه‌‌های جانبی آغاز می‌شود. در نتیجه در مدل جدید این خودرو شاهد یک افزایش قیمت 2100 دلاری هستیم. تنها بخشی از به روز رسانی‌های انجام شده در این شاسی بلند کامپکتِ پرفروش شامل امکانات پیش فرضی از جمله یک صفحه نمایش لمسی فول اچ دی 10٫9 اینچی بزرگ‌تر که به آخرین ورژن سیستم مدیریت ارتباطات پورشه مجهز است و در مدل‌های کایِن و پانامرا نیز به چشم می‌خورد،‌ می‌شود. به عنوان مثال کاربران می‌توانند به وسیله‌ی قرار دادن کلید‌های قابل حرکت و انتخاب از میان تعدادی از کارکرد‌ها، دستگاه ارتباطی خود را شخصی سازی کنند. علاوه بر این سیستم‌ Connected Plus کمپانی پورشه و سیستم جهت یابی آنلاین نیز به صورت پیش فرض در مدل جدید ماکان موجود خواهند بود. با این وجود، پشتیبانی از اپل کار پلی یک آپشن قابل خرید باقی مانده و اندروید اتو نیز همچنان غیر قابل دسترس است.

در زیر کاپوت مدل پایه‌ی این خودرو یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید 248 اسب بخار قدرت و گشتاور 273 پوند فوت قرار گرفته که این موتور منحصراً به یک گیر بکس دو کلاج هفت سرعتِ نام آشنا متصل است. این خودرو همچنین برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر در ساعت به 6٫3 ثانیه نیاز خواهد داشت که با استفاده از آپشن لانچ کنترل پورشه این مقدار زمان به 6٫1 ثانیه کاهش پیدا می‌کند. به علاوه، مهندسین این شرکت شاسی به کار رفته در این خودرو را به منظور راحتی‌ بهتر و حتی تداعی سواری یک خودرو اسپورت، به روز رسانی کرده‌اند.

از دیگر آپشن‌های جدیدی که برای مدل 2019 ارائه می‌شوند می‌توان به فرمان اسپورت GT که از مدل 911 و پکیج اسپورت کرونو گرفته شده، اشاره کرد. در میان به روز رسانی‌های بسیاری که در فضای خارجی این خودرو ایجاد شده تغییراتی مانند یک پنل چراغ LED سه بعدی جدید در قسمت عقب خودرو، چراغ‌های جلویی LED پیش فرض، و چندین رنگ بدنه‌ی جدید از جمله Mamba Green Metallic، Dolomite، Silver Metallic، Miami Blue، و Chalk به چشم می‌خورند. در حال حاضر سفارشات برای مدل جدید پورشه ماکان 2019 پذیرفته می‌شوند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان