گَل گدوت، ستاره‌ی سریال جدید Showtime

هدی لامار بازیگر مشهور بود که در آثاری چون Algiers ۱۹۳۸ و Samson and Delilah ۱۹۴۹ به ایفای نقش پرداخت، اما در کنار آن یک مخترع توانا هم محسوب می‌شد

گَل گدوت، ستاره‌ی سریال جدید Showtime

گل گدوت که بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم موفق Wonder Woman شناخته می‌شود، در حال انجام مذاکرات پایانی برای بازی در سریال جدید شبکه‌ی Showtime است. این سریال کوتاه قرار است زندگی بازیگر و مخترع اتریشی، هدی لامار را به تصویر بکشد. مانند بسیاری از ستاره‌های بزرگ سینما که به تلویزیون می‌آیند، گدوت یکی از تهیه کنندگان سریال خودش نیز خواهد بود.

هدی لامار بازیگر مشهور بود که در آثاری چون Algiers 1938 و Samson and Delilah 1949 به ایفای نقش پرداخت، اما در کنار آن یک مخترع توانا هم محسوب می‌شد. وی در طول جنگ جهانی دوم در تولید یک سیستم هدایت رادیویی موثر برای اژدر/تورپیدوهای نیروهای متحدین نقش مهمی داشت. لازم به ذکر است که این سیستم پیچیده هدایت رادیویی به پایه‌ای برای تکنولوژی‌های امروزی چون بلوتوث و وای-فای تبدیل شد.

سارا تریم (خالق و تهیه کننده‌ی The Affair) با این سریال در ارتباط است و برای نوشتن فیلمنامه در نظر گرفته شده است؛ علاوه بر این، وارن لیتلفیلد (تهیه کننده‌ی The Handmaid’s Tale) نیز در تولید این سریال نقش خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان