تیم فرهاد کاظمی تهاجمی‌ترین تیم باشگاهی

با پایان دور رفت رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور تیم سرخپوشان پاکدشت با مربیگری فرهاد کاظمی قهرمان شد.

به گزارش "ورزش سه"، نکته جالب در این بین برابری تعداد تیم های شرکت کننده در دسته اول با لیگ برتر است. با اینکه گل زدن درلیگ یک سخت تر از لیگ برتر است چون تیم ها در منطقه یک سوم دفاعی فشرده بازی می کنند، سرخپوشان پاکدشت به عنوان صدرنشین لیگ یک تعداد گل های بیشتری به نسبت سپاهان قهرمان لیگ برتر به ثمر رسانده است.

32 گل در 15 بازی معدل گل زده 2.13 را برای تیم فرهاد کاظمی به ثبت رسانده است و هم اکنون در فوتبال ایران و از بین تیم های لیگ برتری و دسته اولی سرخپوشان پاکدشت تنها تیمی است که معدل گل زده اش بیش از عدد 2  است و البته معدل گل زده دیگر تیم ها در هر بازی به عدد 2 هم نمی رسد.

فرهاد کاظمی در روزهای حضور در سپاهان هم نشان داد که عاشق فوتبال تهاجمی است. او بیشتر تیم را با ترکیب 3-3-4 ارنج می کرد و ابایی از گل خوردن نداشت و همین که تیمش گل های زیادی به ثمر می رساند و بازی را می برد برایش راضی کننده بود. فرهاد کاظمی به همراه سپاهان هم قهرمان لیگ برتر شد و هم قهرمان جام حذفی.

سرخپوشان پاکدشت در بعد امتیازگیری هم از سه تیم سپاهان، پرسپولیس و پدیده بهتر عمل کرده است و از 15 بازی 32 امتیاز کسب کرده است. استاندارد قهرمانی در فوتبال باشگاهی از هر بازی دو امتیاز بعلاوه یک است که تیم فرهاد کاظمی از این استاندارد پیش است.

گفتنی است در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور این فصل 16 تیم حضور دارند که تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و تیم شانزدهم هم راهی دسته دوم می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان