هاجسون در آستانه پشت سر گذاشتن فرگوسن

روی هاجسون سرمربی کریستال پالاس در آخرین بازی تیمش با نشستن روی نیمکت سرمربی‌گری این تیم عنوان سومین مربی مسن تاریخ لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش "ورزش سه"، روی هاجسون در حالی نام خود را به عنوان سومین مربی مسن تاریخ لیگ برتر انگلیس مطرح کرده که سر بابی رابسون فقید در صدر این فهرست قرار دارد و مسن‌ترین مربی تاریخ این لیگ است. سر بابی رابسون آخرین بازی خود به عنوان سرمربی نیوکاسل را با 71 سال و 191 روز سن انجام داد تا به این رکورد دست یابد. اما نفر دوم این فهرست سر الکس  فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد قرار دارد که با 71 سال و 139 روز دومین مربی مسن تاریخ لیگ برتر است.

 

روی هاجسون سرمربی کهنه‌کار انگلیسی که این روزها سکان هدایت کریستال پالاس را در دست دارد اگر تا روز 26 دسامبر به مربی‌گری در این تیم ادامه دهد می‌تواند رکورد سر الکس را بشکند و در رتبه‌ی دوم مسن‌ترین مربیان تاریخ لیگ برتر بایستد. بین این مربیان کارکشته یک چیز مشترک است: عشق به فوتبال. و همین عشق است که آنها را وامی‌دارد حتی زمانی که هفتاد سالگی را پشت سر گذاشته‌اند همچنان به مربی‌گری اشتغال داشته باشند.

 

 

هاجسون در جریان آخرین بازی کریستال پالاس در حالی که بخش اعظم بازی تیمش را به صورت ایستاده در استادیوم سل‌هرست پارک تماشا می‌کرد که زیر باران خیس شده بود اما از صورت این مربی 71ساله چنین برمی‌آمد که او با وجود شرایط دشوار، استادیوم را به هر جای دیگری ترجیح می‌دهد و حاضر نیست حضور در کنار زمین چمن سل‌هرست پارک را به هیچ جای دیگری ترجیح دهد.

 

هاجسون بعد از بازی گفت:" بهترین روزها برای یک مربی این است که ببیند بازیکنانش بدون توجه به شرایط آب و هوایی تلاش می‌کنند و از جان مایه می‌گذارند تا باشگاه‌‌شان به جایی که حق خود می‌داند برسد. ما به خاطر چنین بازی‌هایی است که این شغل را انتخاب کرده‌ایم".

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان