افضل: گیتی پسند باید سریع‌تر مربی خود را معرفی کند

سرمربی فصل گذشته مس سونگون که یکی از گزینه‌های مد نظر باشگاه گیتی پسند است با اشاره به حضور تیم گیتی پسند در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا گفت: زمان زیادی تا مسابقات نیست و باشگاه باید سریع‌تر مربی خود را معرفی کند تا بتوانند در جذب بازیکن و شروع تمرینات موفق باشند.

افضل: گیتی پسند باید سریع‌تر مربی خود را معرفی کند

علی افضل در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم که پیشنهاد رسمی از سوی باشگاه به من نشده است و این مساله را در صحبتی که با خبرگزاری‌های دیگر نیز داشتم اشاره کردم. صحبت من با عراقی‌زاده غیر رسمی و دوستانه بود و پیشنهاد جدی و رسمی نشده است.

وی افزود: باشگاه گیتی پسند چند گزینه داخلی و خارجی دارد و نمی‌دانم جزو گزینه‌های اصلی آنها هستم یا نه؟ به هر جهت گیتی پسند در حوزه فوتسال، باشگاه بزرگ و قدرتمندی است و همیشه در جمع مدعیان لیگ بوده است بنابراین هر مربی دوست دارد که در کنار این تیم باشد.

وی ادامه داد: نکته مهم در خصوص گیتی پسند این مساله است که با توجه به حضور این تیم در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا باید هر چه زودتر مربی خود را مشخص کند تا او فرصت کافی برای معرفی کادر فنی و جذب بازیکنان مدنظر را داشته و همچنین بتواند در زمان مناسب تمرینات بدنسازی و توپی خود را آغاز کند و تیم در زمان اوج و مناسب راهی مسابقات آسیایی شود.

افضل در پاسخ به این سوال که در صورت هدایت گیتی پسند حسن زاده را جذب خواهید کرد یا نه، گفت: در تفکرات و سیستم هر مربی یکسری بازیکنان جا دارند و گروهی دیگر نمی‌توانند در کنار تیم باشند. ابتدا باید وضعیت باشگاه در خصوص مربی مشخص شود. حسن زاده بازیکن بزرگ و تاثیرگذاری است که هر تیمی دوست دارد آن را داشته باشد. دلیلی ندارد که چون فصل قبل در تیم من نبود امسال اگر من به گیتی پسند آمدم او را کنار بگذارم. هیچ مربی از بازیکنان تاثیرگذار نمی‌گذرد.

وی در خصوص داشتن پیشنهاد از تیم‌های دیگر و ماندن در مس سونگون اظهار کرد: تاکنون که صحبتی در این خصوص نشده است. اواخر فصل قبل مسئولان مس سونگون صحبت‌هایی کردند، من نیز گفتم به دلیل مشکلاتی که دارم حضورم در تبریز سخت است. شرایط خوبی در این باشگاه داشتیم و همه چیز خوب بود و تنها نتیجه‌ای که گرفتیم علیرغم تمام تلاشهایی که داشتیم خوب نبود.

افضل که سابقه هدایت تیم گیتی پسند را نیزدر کارنامه خود دارد به عنوان یک کارشناس به گیتی پسند پیشنهاد کرد: گیتی پسند تیم بزرگی است و قرار است در رویداد مهمی شرکت کند، بنابراین فردی را به عنوان مربی انتخاب کنند که با افکار و عقاید باشگاه هماهنگ باشد. با توجه به مجتمع و فشرده بودن مسابقات جام باشگاه‌های آسیا تیم خوبی ببندد تا در صورتی که بازیکنان مصدوم یا دو اخطاره داشتند آسیب نبینند و موفق باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر