باورهای غلط و حقایقی درباره لیزر موهای زائد

درباره لیزر موهای زائد مطالب زیادی مطرح می شود. برخی از این مطالب حقیقت دارند، در حالی که برخی از آن ها نیز شبیه افسانه هستند. بنابراین لازم است قبل از لیزر موهای زائد، اطلاعات خود را کامل کنید.

آیا تا کنون به دنبال لیزر موهای زائد بوده اید؟ مطمئنا برخی از افراد به دلیل شنیدن افسانه ها و مطالب نادرست درباره لیزر مو، از این کار منصرف شده اند. مشکل در عدم اطلاعات کافی است. به همین دلیل ما در این مقاله، تمام حرف و حدیث های موجود درباره لیزر موهای زائد را جمع آوری کرده ایم. با خواندن این مطلب هرگونه شک و تردید برای انجام یا عدم انجام این کار از بین خواهد رفت. پس با مجله خواندنی ها همراه باشید.

 

لیزر موهای زائد

 

باورهای غلط لیزر موهای زائد

در اینجا ما با حل برخی از موضوعات شک برانگیز، به افرادی که تصمیم به لیزر موهای زائد دارند کمک خواهیم کرد. این موضوعات ممکن است باعث ترس افراد شده و حتی آن ها را از انجام این کار منصرف نمایند.

 

1. لیزر مو باعث سرطان پوست می شود

افرادی هستند که معتقدند که لیزر موهای زائد باعث ایجاد سرطان پوست می شود. زیرا آنها این روش را بسیار تهاجمی برای حذف مو می دانند. درست است که لیزر مو باعث حذف موهای زائد خواهد شد، اما به پوست آسیب نخواهد رساند. شرایط و موارد خاصی ممکن است اتفاق بیفتد تا این آسیب به وجود بیاید. به عنوان مثال کسانی که سابقه سرطان پوست دارند باید به پزشک مراجعه کنند تا تأیید این روش را دریافت نمایند. بنابراین قبل از لیزر موهای زائد، توجه به همه جنبه های سلامتی لازم و ضروری است.

 

2. لیزر مو بسیار دردناک است

بسیاری از مردم معتقدند که فرآیند لیزر موهای زائد بسیار دردناک است. زیرا آنها شنیده اند که برخی افراد برای احساس درد کمتر از کرم استفاده می کنند. اما در واقع این امر بستگی به حساسیت هر فرد دارد. لیزر موهای زائد در حقیقت با احساس درد و ناراحتی کمی همراه است. این موضوع درست است که در حین انجام کار، گرمای کمی احساس می کنید، اما چیزی نیست که ما نتوانیم تحمل کنیم.

 

3. لیزر مو بسیار گران است

ما ممکن است در ابتدا معتقد باشیم که لیزر موهای زائد گران است. با این حال باید مزایایی را که ما در دراز مدت به دست خواهیم آورد، ببینید. در واقع شما باید این هزینه را باید با هزینه های روش های دیگر مانند استفاده از کرم، مو، اسپری و ... مقایسه کنید. جدای از موضوع هزینه، باید کیفیت و راحتی روش انجام کار را نیز در نظر بگیرید. هزینه فقط یک موضوع پیش روی شما است و همه جوانب را باید در نظر بگیرید. همه چیز بستگی به ضخامت موها و رشد آنها دارد. در حالت کلی لیزر موهای زائد اگر به نحوه احسن انجام شود، می تواند در درازمدت موجب صرفه جویی در زمان و پول می شود.

 

لیزر موهای زائد

 

نکات و حقایق لیزر موهای زائد

همیشه قبل از انجام هر کاری باید نسبت به نکات آن آگاهی کامل را کسب نمایید. در این صورت شک و تردید شما به حداقل خواهید رسید. بنابراین با نکات لیزر موهای زائد آشنا شوید.

 

1. لیزر موهای نازک و بلوند کار نمی کند

این موضوع درست است که لیزر موهای زائد برای همه افراد گزینه مناسبی نیست و درمان خوبی دریافت نخواهند کرد. افرادی که دارای موهای بلوند و نازک هستند، احتمالا قادر به انجام این روش نخواهند بود، زیرا این امر باعث تلف شدن پول آن ها خواهد شد. در واقع این افراد دارای ملانین کمتر از حد نیاز برای انجام این روش دارند. بنابراین تعداد جلسات لیزر بیشتر خواهد شد. اما باز هم ممکن است نتیجه دلخواه دریافت نشود.

 

2. قبل از لیزر موهای زائد، اصلاح کنید

۲۴ ساعت قبل از لیزر بدن خود را با تیغ اصلاح کنید. این یکی دیگر از نکات صحیح در مورد حذف موهای زائد است. اگر چه به نظر می رسد اصلاح کردن کردن قبل از هر جلسه  می تواند آزادهنده باشد، اما این کار لازم و ضروری است. مهم است که بدانیم که ما نباید موها را بیرون بکشیم. چون لیزر مو به فولیکول نیاز دارد.  اگر مویی وجود نداشته باشد، لیزر مو کار نخواهد کرد. بنابراین اگر از وکس استفاده کرده اید، نمی توانید فعلا سراغ لیزر بروید.

 

3. از آفتاب دوری کنید

بسیاری از مردم بر این باورند که تنها پس از حذف لیزر موهایشان نباید در معرض نور خورشید باشند، اما نمی دانند که حداقل یک هفته قبل از و بعد از لیزر باید از آفتاب دوری نمایند. همچنین، استفاده از یک کرم ضد آفتاب با حفاظت بالا هم است. اگر حمام آفتاب یا برنزه کردن پوست قبل از لیزر انجام شود، می تواند منجر به ایجاد زخم هایی بر روی پوست گردد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان