با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه

اولین مجتمع اقتصادی قضایی در کرمانشاه افتتاح شد

نخستین مجتمع اقتصادی قضایی کرمانشاه با حضور الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه افتتاح شد.

افتتاح اولین مجتمع اقتصادی قضایی در کرمانشاهبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شورا‌های حل اختلاف کشور، الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حاشیه افتتاح نخستین مجتمع اقتصادی قضایی کرمانشاه اظهار داشت: این اقدام در زمینه اجرایی کردن سیاست‌های ابلاغی از ناحیه مقام معظم رهبری در حوزه حمایت از فعالان اقتصادی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: راه اندازی این مرکز، مصداق بارز یک دادگاه تخصصی است که می‌تواند بزرگترین حمایتگر برای قرارداد‌هایی باشد که بین فعالان اقتصادی منعقد می‌شود.

الفت گفت: از سوی دیگر این مرکز یک دادرسی تخصصی تجاری را در کم‌ترین زمان ممکن و در بهترین شکل، مبتنی بر رویه‌های تجاری همانند آنچه که مورد انتظار فعالان اقتصادی است؛ از سوی قوه قضاییه ارائه می‌دهد.

وی اظهار داشت: این مرکز اولین نمونه‌ای است که به همت رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و با دقت نظر وی در سطح کشور احداث شده است که امیدواریم به الگویی برای دیگر استان‌ها تبدیل شود.

گفتنی است، این مجتمع دارای شعبی از شورای حل اختلاف، داوری، کیفری، 2 شعبه حقوقی و یک شعبه تجدیدنظر است که به بررسی و رسیدگی پرونده‌های حقوقی و اقتصادی می‌پردازد. همچنین در ادامه این مراسم مجتمع جدید اجرای احکام شورای حل اختلاف شهید بهشتی نیز با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و شورای قضائی استان کرمانشاه افتتاح شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر