عملکرد عجیب و غریب هیوندای توسان ۲۰۱۹ در تست گوزن + فیلم

بعد از چندین مقاله که در خودروبانک مورد بررسی قرار گرفت، بدون شک تا الان آشنایی کافی با تست "موس" یا همان تست "گوزن" پیدا کرده‌اید و می‌دانید که روند کار به چه صورت است

بعد از چندین مقاله که در خودروبانک مورد بررسی قرار گرفت، بدون شک تا الان آشنایی کافی با تست "موس" یا همان تست "گوزن" پیدا کرده‌اید و می‌دانید که روند کار به چه صورت است. تستی که خودروی تویوتا هایلوکس را با چالشی جدی مواجعه کرده و حتی بعد از بروزسانی هم شاهد عملکرد ضعیف آن در تست موس و بلند شدن چرخ‌های داخل پیچ آن از سطح زمین هستیم که بسیار خطرناک و حادثه آفرین خواهد بود. هرچند پس از آن مقالات جداگانه‌ای در رابطه با تست موس پژو 2008، تویوتا CH-R، رنو ساندرو استپ وی و بسیاری خودروی دیگر منتشر کردیم که تست‌های با شدت زیاد و کم بر روی آن صورت می‌گرفت که برخی ها با موفقیت تست های خود را پشت سر گذاشتند و برخی دیگر در این راه شکست خوردند.
حال امروز در موضوع مشابه، یک ویدیو از تست گوزن خودروی "هیوندای توسان 2019" برایتان آماده کرده‌ایم که می‌توان به نوعی تست گوزن آن را عجیب و دور از انتظار توصیف کرد، زیرا در سرعت 76 کیلومتر بر ساعت نمی‌تواند مسیر تعیین شده را به درستی طی کند و در سرعت 77 کیلومتر برساعت باوجود اینکه مسیر تعیین شده را با دقت بیشتر به درستی طی می‌کند، اما شاهد بلند شدن چرخ عقب داخل پیچ آن هستیم که می تواند در ایمنی اتومبیل تاثیرگذار باشد. تست آخر هم در سرعت 80 کیلومتر برساعت انجام شد که می توانید نتیجه آن را در فیلم زیر شاهد باشید، هرچند ناگفته نماند که نسخه تست شده دارای سیستم محرک 4X2 (تک دیفرانسیل) بوده و از موتور 1.6 لیتری CRDi سود می برد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان