جایگزین دفترچه‌های بیمه درمانی تامین اجتماعی چیست؟

سازمان تامین اجتماعی در جهت افزایش خدمات غیرحضوری، حذف دفترچه‌های بیمه درمانی این سازمان را در دستور کار قرار داده است.

جایگزین دفترچه‌های بیمه درمانی تامین اجتماعی چیست؟

جایگزین دفترچه‌های بیمه درمانی تامین اجتماعی چیست؟به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان تامین اجتماعی با 42 میلیون نفر تحت پوشش بزرگ‌ترین نهاد حمایتی کشور است.

سازمان تامین اجتماعی توانسته است با ارائه خدمات درمانی به بیمه گذار و افراد تحت پوشش بخش بزرگی از بازار بیمه را در اختیار قرار دهد.

دفترچه بیمه تامین اجتماعی جهت دریافت خدمات درمانی صادر می‌شود و تا حدودی از هزینه‌های درمانی افراد تحت پوشش خود را پرداخت می‌کند.

با این حال از چندی پیش حذف دفترچه‌های بیمه درمانی تامین اجتماعی در دستور کار دستگاه‌های مربوطه در مراکز ملکی تامین اجتماعی قرار گرفته است.

محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی در این باره می‌گوید: حذف دفترچه بیمه در مراکز غیرملکی با مشکل امضای دیجیتال پرداخت آنلاین 60 درصدی به پزشکان مواجه است.

  سرپرست سازمان تامین اجتماعی ادامه می‌دهد: امید است با همکاری دستگاه‌های مربوطه روند حذف دفترچه بیمه درمانی در مراکز غیر ملکی سازمان نیز اجرایی شود؛ چرا که این سازمان به دنبال ارائه خدمات غیرحضوری است.

گفتنی است، دفترچه‌های درمانی همچنان در مراکز طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی اعتبار دارد و برای مراجعه به مراکز درمانی باید در اختیار بیمه شدگان قرار گیرد.

در اجرای طرح گسترش خدمات غیرحضوری و میز خدمت، 30 سرویس از طریق سامانه‌های تلفن همراه به بیمه شدگان ارائه می‌شود و به زودی هم خدمات دیگری به چرخه خدمات غیرحضوری اضافه خواهد شد.

 

دفترچه‌های بیمه درمانی تامین اجتماعی حذف می‌شوند

 

 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان