پلیس نیویورک گزارش داد

افزایش ۵۵ درصدی قتل در نیویورک طی سال ۲۰۱۹/تجاوز جنسی ۲۱ درصد افزایش داشته است

اداره پلیس نیویورک در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده که آمار قتل در این شهر طی سال جدید میلادی ۵۵ درصد و آمار تجاوز‌های جنسی ۲۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، بر اساس آمار منتشر شده از سوی اداره پلیس نیویورک، میزان قتل در این شهر طی سال 2019 در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 55 درصد افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش آمار‌ها حاکی از آن است که طی سال 2019 در شهر نیویورک 48 مورد اقدام به قتل ثبت شده که این رقم برای مدت مشابه 7 هفته‌ای در سال گذشته 31 مورد بوده است.

گزارش پلیس نیویورک از افزایش شدید قتل و تجاوز جنسی دراین شهر طی سال 2019

«نیویورک دیلی» گزارش داده که بیشتر این افزایش مربوط به منطقه «بروکلین» بوده که در این منطقه میزان قتل افزایشی 400 درصدی داشته است.

میزان تیراندازی‌هایی که منجر به مرگ نشده نیز طی سال 2019 در نیویورک 69 درصد افزایش داشته و سطح عمومی جرم در این شهر با افزایشی 8 درصدی همراه بوده است.

گزارش پلیس نیویورک از افزایش شدید قتل و تجاوز جنسی دراین شهر طی سال 2019

علاوه بر این میزان تجاوز جنسی در این شهر نیز طی سال جاری میلادی افزایش شدیدی داشته به گونه‌ای که تاکنون 239 مورد تجاوز جنسی در این شهر از ابتدای سال گزارش شده که این رقم در مقایسه با سال گذشته که 198 مورد بوده، افزایشی 21 درصدی داشته است.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان