راهنمای پیدا کردن رمز تمامی گاو صندوق‌ها و قفل‌های Resident Evil ۲

بعد از ۷ راهنمایی قبلی که در آن به آموزش ارتقای سلاح‌ها گرفته تا نحوه ترکیب باروت‌ها و گیاه‌ها پرداختیم، در قسمت آخر و هشتم نوبت به گاو صندوق‌ها و قفل‌های بازی می‌رسد که برخی از بهترین آیتم‌های بازی در آن‌ها پیدا می‌شوند.

راهنمای پیدا کردن رمز تمامی گاو صندوق‌ها و قفل‌های Resident Evil 2

بعد از 7 راهنمایی قبلی که در آن به آموزش ارتقای سلاح‌ها گرفته تا نحوه ترکیب باروت‌ها و گیاه‌ها پرداختیم، در قسمت آخر و هشتم نوبت به گاو صندوق‌ها و قفل‌های بازی می‌رسد که برخی از بهترین آیتم‌های بازی در آن‌ها پیدا می‌شوند.

آیا به دنبال بازکردن تمام قفل‌ها، ترکیب رمز‌های گاوصندوق‌ها و سری‌ترین روش بازکردن محفظه‌های قابل حمل در بازسازی Resident Evil 2 هستید؟ در این مطلب می‌توانید تمام این موارد را پیدا کنید. همچنین در لیست زیر می‌توانید قسمت‌های قبلی این سری راهنما را مشاهده کنید.

یکی از اولین مواردی که در بازی به آن برخورد خواهید کرد، قفل میز لئون است. پس بیایید با همین مورد شوع کنیم:

بازکردن میز لئون

یادداشتی روی میز قرار دارد که در آن می‌گوید که همکاران تازه‌ی او میزش را قفل کردند و راه حلش حروف اولیه‌ی اسم آن‌هاست. نکته‌ای که ممکن است شما را در اول گیج کند این است که معمولا پلیس‌ها همدیگر را با نام خانوادگی صدا می‌زنند، اما این مورد می‌خواهد تا از اسم کوچک استفاده کنید.

  • برای باز کردن قفل سمت راست این کد را به کار ببرید: MRG

این را می‌توان با نگاه کردن به میزهای افسران به سمت راست و چک کردن به حرف اول اسم کوچک‌شان فهمید: حرف M برای اسم Marvin Brangah، حرف R برای برای اسم Rita Philips و حرف G برای George Scott که پلاک اسمش روی زمین افتاده است.

  • برای بازکردن قفل سمت چپ از این رمز استفاده کنید: NED

این یکی هم دقیقا مانند قبلی است که David Ford و Eliot Edward راه حل دوتا اول را می‌گویند، اما برای وارد کردن آخری باید ردیف آخری را بچرخانید تا به NED برسید.

اگر با کاراکتر لئون بازی کنید، خشابی با ظرفیت بالا برای کلت خود به دست می‌آورید. اگر به عنوان کلیر بازی می‌کنید، افزایش دهنده‌ی سرعت پرکردن برای هفت تیر خود به دست می‌آورید.

ترکیب قفل‌ها

  • قفل طبقه سوم: DCM
  • قفل طبقه دوم نزدیک اتاق دوش‌ها: CAP
  • قفل اتاق کنترل بالای فاضلاب: SZF

ترکیب گاوصندوق‌ها

  • دفتر غربی، گاو صندوق طبقه اول: 9 از سمت چپ، 15 از سمت راست، 7 از سمت چپ که کیسه‌ی افزایش دهنده‌ اینونتوری به مقدار 2 عدد به شما می‌دهد.
  • گاوصندوق اتاق انتظار، قسمت شرقی: 6 از سمت چپ، 2 از سمت راست، 11 از سمت چپ که برای لئون یک Muzzle Brake و برای کلیر یک خشاب با ظرفیت بزرگ‌تر می‌دهد.
  • گاوصندوق اتاق استخر برای فزیوتراپی: 2 از سمت چپ، 12 از سمت راست، 8 از سمت چپ برای لئون قنداق شاتگان و برای کلیر کیسه افزایش ظرفیت اینوتوری را می‌دهد.

راه حل محفظه‌های قابل حمل

بازکردن این محفظه‌ها، کلیدهایی برای صفحه کلید درون اتاق امنیتی را می‌دهد که به شما کیسه افزایش ظرفیت اینوتوری و چندین مورد قابل برداشتن را می‌دهد. در این مکان‌ها می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید:

در اولین دور بازی کردن:

  • درون قفل اتاق دوش‌ها
  • درون اتاق رخت‌شویی

در دومین دور بازی کردن:

  • درون اتاق بازجویی
  • درون اتاق رخت‌شویی

برای حل این‌ها، باید روی دکمه کلیک کنید تا نورها در سمت خلاف عقربه‌های ساعت روشن شوند. مهم نیست از کجا شروع می‌کنید تا وقتی که نور بعدی از دکمه‌ای باشد که آن‌ را فشار می‌دهید. در این قفل‌ها امکان باختن وجود ندارد، پس هرچه قدر می‌خواهید می‌توانید دکمه‌ها را فشار دهید تا به توالی درست دست پیدا کنید.

  • این مطلب توسط نویسنده مهمان احسان محمدی نوشته شده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر