۴ روش برای گرفتن تلخی بادمجان

بادمجون‌هایی که دونه‌هایی ریز و همرنگ گوشت بادمجون دارن شیرین هستن و بادمجون‌هایی با دونه‌های تیره و بزرگ به احتمال بیشتری تلخ هستن، اما با این حال راه‌های زیادی برای گرفتن تلخی بادمجون وجود داره که در این مطلب به شما میگیم.

وب سایت دونفره: خیلی وقت‌ها هست که از ترس تلخ بودن بادمجون‌هایی که تو بازار میبینیم ممکنه طرفشون نریم و نخریمشون به طور کلی بهتره بادمجون‌های قلمی و تازه رو برای خرید انتخاب کنیم تا احتمال تلخ بودنشون کمتر باشه و همچنین بادمجون‌هایی که دونه‌هایی ریز و همرنگ گوشت بادمجون دارن شیرین هستن و بادمجون‌هایی با دونه‌های تیره و بزرگ به احتمال بیشتری تلخ هستن، اما با این حال راه‌های زیادی برای گرفتن تلخی بادمجون وجود داره که در این مطلب بهتون میگم.

4 روش برای گرفتن تلخی بادمجان

1. گرفتن تلخی بادمجان با استفاده از آبلیمو

یک کاسه بزرگ رو از آب پرکرده و بعد بادمجون‌های پوست کنده رو داخلش بذارین و حدود دو الی سه قاشق آبلیمو هم بهشون اضافه کنین و بذارین برای 10 دقیقه الی یک ربع بمونن و بعد بادمجون هارو از آب بیرون بیارین فشارشون بدین تا آب اضافیشون بره و در غذای مورد نظر ازشون استفاده کنین.

2. گرفتن تلخی بادمجان با استفاده از نمک

برای گرفتن تلخی بادمجان با نمک کافیه که بادمجون هارو پوست کنده و به صورت درسته یا برش داده شده کاملا به نمک آغشته شون کنیم و بذاریم برای مدت نیم ساعت بمونن و بعد آبشون بکشین تا تلخیشون بره و خشکشون کنین. حالا میتونین در هر غذایی که دوست دارین ازشون استفاده کنین.

3. گرفتن تخم‌های بادمجان

در صورتی که بادمجون تخم‌های بزرگ و تیره رنگ داشت میتونین تخم هارو از گوشت جدا کرده و بعد از بادمجون در پخت غذا استفاده کنین.

4. گرفتن تلخی بادمجان با قرار دادن آن در فریزر

بادمجون هارو پوست کنده و برای حدود 4 الی 5 ساعت داخل فریزر بذارین تا بخ بزنن بعد از فریزر درشون بیارین و اجازه بدین تا یخشون آب بشه و با فشار دادن آب اضافیشون رو بگیرین تا تلخی بادمجان بره.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان