راموس: انریکه فلسفه فوتبالی فوق العاده ای دارد

سرخیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، پس از پیروزی مقابل نروژ، در اولین دیدارش در مقدماتی یورو ۲۰۲۰، لوئیس انریکه، سرمربی جدید تیمش را تحسین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم تا 20 دقیقه پایانی بازی با تساوی 1-1 به کارشان ادامه می دادند که ضربه پنالتی راموس، سه امتیاز این بازی را نصیب لا روخا کرد. به این ترتیب، راموس برای پنجمین دیدار پیاپی توانست برای اسپانیا گلزنی کند و او معتقد است که این نتیجه تاثیر حضور انریکه است.

او به خبرنگاران گفت:" شما همیشه رویایی دارید و گل پیروزی همیشه مهم است. ما دینامیک تازه ای در کار داریم، او مربی است که فلسفه فوتبالی فوق العاده ای دارد و ما این را بازی به بازی خواهیم دید. پیروزی به ما امکان می دهد که احساس اعتماد به نفس بیشتری بکنیم.

یک راه جدید آغاز شده و چه شیوه ای بهتر از آغاز کردن با پیروزی مقابل حریفی که علی رغم اینکه ما توپ را در اختیار داشتیم، کار را برای ما پیچیده کرده بود؟ می دانستم که آنها می توانند به ما ضربه بزنند."

 

 

 

در دقایق پایانی بازی، ضربه ای به سر راموس برخورد کرد اما او مشکل خاصی ندارد:" اکنون شرایط خوبی دارم. احساس می کنم شدت ضربه خودش را بعدا نشان می دهد."

انریکه هم در مورد تحسین راموس که گل پیروزی بخش اسپانیا را با یک ضربه پنالتی پاننکایی به ثمر رساند، گفت:" سرخیو راموس بازیکنی منحصر به فرد در تاریخ فوتبال است. بازیکنی با شخصیت و من می دانستم که ضربه را خوب خواهد زد."

تیم ملی اسپانیا در دومین دیدارش در مقدماتی یورو 2020، روز سه شنبه به مصاف مالت می رود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان