دو مجموعه شعر تازه پوران کاوه در نمایشگاه

پوران کاوه از عرضه دو مجموعه شعر جدید در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

دو مجموعه شعر تازه پوران کاوه در نمایشگاه

به گزارش ایسنا، «"من – تو"، آه از خط فاصله» شامل شعرهای سپید این شاعر از سوی انتشارات مروارید منتشر شده است. همچنین «از تماشای تو برمی‌گردم» شامل شعرهای کلاسیک او توسط انتشارات روزگار به چاپ رسیده است.

کاوه در توضیحی درباره انتشار این دو مجموعه نوشته است: همیشه سعی کرده‌ام شبیه اشعارم باشم، صفای زنده بودن را حس کنم، زلالی آفتاب را بفهمم، فروتنی آب را درک کنم و چون عشق جاری شوم و شکوفا... از مهربانی رنگین‌کمانی بسازم که در پرتو رنگ‌هایش با شعر و هنر درآمیخته  و به انسان بودنم ببالم، اما این‌ را که این احساس و باور تا چه حد در اشعارم بازتاب دارد مخاطبین رقم می‌زنند، البته گاه در برخی از اشعارم اندوهی پنهان موج می‌زند که وام‌گرفته از تلخی روزگار و حوادث حاشیه‌ای و اتفاقات گزنده و تحمل‌ناپذیر است و نشأت‌گرفته از دگرگونی‌های جهان عصیان‌زده و همدلی با مردمانی که تلخی و اندوه عادت ِ زندگی ِ بی‌اختیارشان شده تا آن‌جا که چاشنی مرگ برایشان دگردیسی تازه‌ای را طرح‌ریزی کند.

با این فضای ذهنی و احساسی اشعاری را سرودم که در مجموعه‌ای به نام  «"من-تو"،  آه از خط فاصله»  به کوشش انتشارات مروارید چاپ آن به ثمر نشست.

و از آن‌جا که قوی فریبای غزل و شعر کلاسیک در دریاهای سبز مشرق‌زمین همچنان خوش می‌خرامد تا صدای پیشکسوتان و نام‌آوران شعر پارسی در دنیای ناهموار و بی‌سامان کنونی زنده بماند و آیینه همدلی‌ها و نشان جوهره  آزادمنشی  و زیبااندیشی ِ اسطوره‌ها شود به جمع‌آوری  اشعار کلاسیکم پرداختم  که انتشار این مجموعه را که دوازدهمین اثرم است انتشارات روزگار به انجام رساند.

با سپاس فراوان از ناشران گرانقدر که این جوشش سرشار را با کوشش خود در چاپ و انتشار اشعارم حیات بخشیدند، امید آن دارم که توانسته باشم با مخاطبین شعرم ارتباط برقرار کرده باشم و رضایت کافی  نصیب‌شان شود. با این نگاه که مقوله کتاب و کتاب‌خوانی قادر است هر تاریک‌خانه‌ای را چراغانی کند دل و جانمان نیز آماده می‌شود تا به پیشواز نمایشگاه کتاب روانه شود.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان