گلکسی اس ۱۰ پلاس در مقابل آیفون XS مکس؛ کدام مقاوم‌تر است؟ [تماشا کنید]

تولیدکنندگان موبایل هر سال پرچمداران جدیدی را به بازار عرضه می کنند و تولیدکنندگان محتوا نیز هر سال با شکنجه این محصولات جدید، به دنبال یافتن مقاوم ترین گوشی هستند. امسال نیز این رقابت ادامه داشته و گلکسی اس ۱۰ پلاس به عنوان نماینده پرچمداران اندرویدی، در مقابل آیفون XS مکس قرار گرفته است.

گلکسی اس 10 پلاس در مقابل آیفون XS مکس؛ کدام مقاوم‌تر است؟ [تماشا کنید]

تولیدکنندگان موبایل هر سال پرچمداران جدیدی را به بازار عرضه می کنند و تولیدکنندگان محتوا نیز هر سال با شکنجه این محصولات جدید، به دنبال یافتن مقاوم ترین گوشی هستند. امسال نیز این رقابت ادامه داشته و گلکسی اس 10 پلاس به عنوان نماینده پرچمداران اندرویدی، در مقابل آیفون XS مکس قرار گرفته است.

گلکسی اس 10 پلاس به عنوان نماینده پرچمداران اندرویدی در این تست حضور دارد

البته برخی از تست هایی که توسط کاربران یوتوب انجام می شود، بیشتر جنبه سرگرمی داشته و مثلاً میزان مقاومت یک آیفون در مقابل حرارت مواد مذاب کوچک ترین تأثیری در تصمیم مصرف کنندگان نخواهد داشت. اما در این بین تست هایی هم هستند که به صورت استاندارد (حداقل تا جای ممکن) اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهند.

یکی از این آزمون ها تست سقوط است که توسط تیم PhoneBuff انجام شده و با رها کردن گوشی های مختلف از ارتفاع معین و در زوایای متفاوت، مقاومت آنها در برابر زمین خوردن را می سنجد.

در ویدیوی زیر رقابت گلکسی اس 10 پلاس با آیفون XS مکس در تست سقوط را مشاهده می کنید:

چنانچه به هر دلیل ویدیوی فوق را مشاهده نکرده اید، باید به اطلاع شما برسانیم که تست سقوط PhoneBuff در چهار مرحله انجام می شود که طی آنها گوشی ابتدا روی پنل پشتی، گوشه بدنه و نمایشگر به زمین می خورد و در تست نهایی، تلفن هوشمند 10 بار پشت سر هم روی نمایشگر سقوط خواهد کرد.

در مرحله نخست مقایسه گلکسی اس 10 پلاس و آیفون XS مکس، هر دو گوشی پس از سقوط روی پنل پشتی کارایی خود را حفظ کردند اما علی رغم استفاده از شیشه کورنینگ گوریلا گلس 6 در گلکسی، این تلفن آسیب بیشتری دید و راند اول را واگذار کرد.

در مرحله دوم (برخورد از کنج) هر دو محصول عملکرد خوب و مشابهی داشتند و نتیجه مساوی شد. در مرحله سوم اما باز هم آیفون بود که با شکستگی کمتر، موفق به کسب امتیاز بیشتری شد. جالب اینکه پس از سقوط روی نمایشگر، سنسور اثر انگشت گلکسی اس 10 پلاس که زیر نمایشگر قرار دارد، از کار افتاد.

در راند آخر بر خلاف انتظارات، بخشی از نمایشگر آیفون پس از 3 سقوط کارایی خود را از دست داد اما گلکسی اس 10 پلاس توانست پس از 10 سقوط همچنان کارایی خود را حفظ کند و پیروز این راند باشد. در ادامه امتیازات به دست آمده توسط دو اسمارتفون مورد تست را مشاهده می کنید:

گلکسی اس 10 پلاس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان