کرم ضدآفتاب در بهبود سلامت رگ‌های خونی نقش دارد

مطالعات جدید نشان می‌دهد کرم ضد آفتاب از عروق خونی پوست در مقابل اشعه مضر ماوراء بنفش محافظت می کند و در بهبود سلامت و عملکرد عروق موثر است

کرم ضدآفتاب در بهبود سلامت رگ‌های خونی نقش دارد

مطالعات جدید نشان می‌دهد کرم ضد آفتاب از عروق خونی پوست در مقابل اشعه مضر ماوراء بنفش محافظت می کند و در بهبود سلامت و عملکرد عروق موثر است.

به گزارش به نقل از ایرنا ، اثر مخرب اشعه ماوراء بنفش خورشید بر پوست در مطالعات مختلف اثبات شده است. این اشعه علاوه بر افزایش احتمال بروز سرطان پوست، در پیری پوست نیز نقش دارد. از طرفی این اشعه میزان اکسید نیتریک پوست را کاهش می دهد که ترکیبی ضروری برای سلامتی رگ‌های خونی و خاصیت اتساع و انعطاف‌پذیری آن است.


به گزارش پایگاه خبری ساینس دیلی،اتساع رگ‌های خونی نقش مهمی در تنظیم دمای بدن و کاهش استرس دارد، به طور کلی دمای بدن از طریق پوست تنظیم می‌شود.
مطالعات اخیر محققان دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نشان می‌دهد استفاده از کرم ضد آفتاب با حفظ اکسید نیتریک در اتساع و سلامت عروق خونی نقش دارد.
استفاده از کرم ضد آفتاب برای افرادی که طی روز خارج از محیط خانه فعالیت دارند، ضروری است و علاوه بر حفاظت در برابر اشعه آفتاب و کاهش احتمال سرطان پوست، به سلامت سیستم عروق نیز کمک می‌کند.
تاثیر کرم ضد آفتاب پس از دو ساعت از بین می‌رود و نیاز به تجدید است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان