ماهان شبکه ایرانیان

سخنگوی تعزیرات خبر داد

حکم ۴۴ میلیاردی برای سوءاستفاده از تسهیلات مسافرتی در قاچاق گوشی تلفن همراه

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی جزئیات رسیدگی به پرونده سوءاستفاده از تسهیلات مسافرتی و قاچاق گوشی تلفن همراه را اعلام کرد.

حکم 44 میلیاردی برای سوءاستفاده از تسهیلات مسافرتی در قاچاق گوشی تلفن همراهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی میزان، سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: 3 نفر که به اتهام ورود غیرقانونی گوشی تلفن همراه و سوء استفاده از تسهیلات مسافری و ثبت آن در سامانه همتا دستگیر شده بودند؛ با گزارش پلیس آگاهی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ارسال پرونده تخلف، به شعبه 22 بدوی تعزیرات استان تهران احضار و پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام استعلام‌های لازم و با توجه به ارائه مدارک قانونی از سوی متهمین، شعبه رسیدگی کننده تخلف را محرز و متهم ردیف اول پرونده را به پرداخت جمعا 44 میلیارد و 101 میلیون ریال شامل 33 میلیارد و 757 میلیون ریال جزای نقدی و 11 میلیارد ریال بهای مال از دست رفته محکوم کرد.

رایگانی تصریح کرد: متهم ردیف دوم پرونده نیز جمعا به پرداخت 121میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد و متهم ردیف سوم پرونده با توجه عدم اطلاع از قاچاق بودن محموله مکشوفه و نحوه ریجستری آن؛ حکم برائت دریافت کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان