جشن صعود آرمان گهر سیرجان به لیگ دسته اول

تیم آرمان گستر سیرجان با برتری در دیدار هفته پایانی خود موفق به کسب جواز صعود به لیگ دسته اول شد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم جالب توجه آرمان گستر که اولین بار با ایده‌ی ورزش تفریحی از بطن کارگری متولد شد، اکنون به یکقدمی لیگ برتر رسیده و موفق شد با پیروزی در آخرین بازی‌اش سهمیه حضور در لیگ دسته اول را کسب کند.


بیشتر بازیکنان این تیم که از بیمه کارگری تا پیش از این بهره می‌بردند، طی 7 سال اخیر اتفاق بزرگی را برای نماینده سیرجان رقم زدند و بعد از سه عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی کارگری، با حضور در مسابقات استانی و کسب جواز صعود از دو لیگ دسته سوم و دسته دوم، اکنون با قهرمانی در گروه خود به لیگ دسته اول صعود کردند.

هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم ایران با حذف پاس همدان و صعود نیروی زمینی به مرحله پلی آف پایان یافت و صعود مستقیم آرمان گستر سیرجان به پایان رسید. اگرچه گفته می‌شود در گروه دیگر این رقابت‌ها با توجه به اتفاقاتی که رخ داده احتمال تغییراتی در صعود تیم‌ها وجود دارد و تیم فولاد نوین خود را مدعی صعود می‌داند و باید دید مسوولان چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ خواهند کرد.


کاپیتان این تیم مختار جمعه زاده است که پیش از این عضو تیم گل گهر سیرجان بود و تمامی بازیکنان آن بومی محسوب می‌شوند. قاسم شهبا بعنوان سرمربی این تیم طی سالیان اخیر موفق شده این تیم را از لیگ دسته سوم به لیگ دسته اول برساند و باید دید بلندپروازی آنها تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.


سیرجان در حال حاضر یک نماینده در لیگ دسته اول دارد و گل گهر این استان از شانس بالایی برای صعود به لیگ برتر با هدایت وینگو بگوویچ برخوردار است و باید دید روزهای شیرین سیرجانی‌ها با صعود این تیم نیز به لیگ برتر ادامه خواهد یافت یا خیر.


قاسم شهبا، سرمربی آرمان گستر سیرجان در خصوص شرایط تیم و اینکه آیا با این صعود شرایط رقابت با تیم‌های لیگ یکی را نیز برای خودشان متصور هستند نیز گفت: سه سال در لیگ کشوری حضور دارد و در سال دوم موفق به صعود به لیگ دسته دوم صعود کردیم. از همان ابتدا با برنامه ریزی شروع کردیم تا به هدف مان برای صعود دست یابیم. اکنون خوشحالیم که با بازیکنان بومی به لیگ دسته اول صعود کردیم و به مردم خوب سیرجان تبریک می‌گویم. مطمئنا مشکل نداریم و در دسته اول هم با قدرت حضور خواهیم یافت. ما زیر مجموعه یک شرکت بزرگ هستیم و دو سال قهرمان مسابقات کارگری شدیم و این صعود را به جامعه کارگری تبریک می‌گویم از آقایان سلطانی، اسماعیلی و همدیزی نیز به عنوان مدیران مجموعه و تیم نیز تشکر می‌کنم.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان