نه اردو کم داشتیم نه بازی های دوستانه؛

بختیاری‌زاده: از شیوه بازی تیم امید رضایت نداشتم

سهراب بختیاری زاده می گوید تغییر مربی تیم فوتبال المپیک حق فدراسیون است. درست مثل زمانی که کرانچار را انتخاب کرده اند.

سهراب بختیاری زاده مربی تیم امید ایران در گفتگو با "ورزش سه" و در واکنش به برکناری کرانچار و اینکه آیا باید این تصمیم را عجیب تلقی کنیم، بیان کرد: به هر حال هر باشگاهی هر فدراسیونی همانطوری که یک سری انتخابات دارند و فردی را برای مربیگری انتخاب می کنند، حق تغییر مربی را هم دارند. حالا فرقی نمی کند مربی یا کمک؛ وقتی به جمع بندی برسند که نمی توانند کار کنند، جدا می شوند و این عجیب نیست.


 
بختیاری زاده ادامه داد: موضوعی که مهم است اینکه مربی بعدی زمان دارد؛ البته اگر زمان نداشت، شرایط سخت می شد.

بازیکن سابق تیم ملی در ادامه حرف هایش با انتقاد از عملکرد تیم ملی تاکید کرد: خب در بازی ها انتظارات برآورده نشد. در ارزیابی عملکرد تیم یک بخش این بود که تیم صعود کند ولی یک بخش هم شکل بازی است. این را هم باید در همه شکل های فوتبال دید و نه فقط در حمله یا در دفاع.


 
گلزن تیم ملی ایران در جام جهانی 2006 به کمک ها و حمایت های فدراسیون هم نگاه کرد و توضیح داد: فدراسیون به ما کمک کرد با تیم زیر 21 سال به بازی های آسیایی برویم تا به هماهنگی تیم کمک کند. اردوها بد نبود و بازی های دوستانه هم کم نبود ولی واقعیت این بود شکلی که ما نشان دادیم رضایت بخش نبود.


 
مربی تیم امید در مورد جلسه ای که منجر به قطع همکاری با کرانچار شد، عنوان کرد: من در جلسه نبودم ولی از شکل بازی تیم راضی نبودم و حتما در جلسه پس از بررسی هایی که داشته اند، به این جمع بندی رسیدند که همکاری را ادامه ندهند.

او در مورد جانشین کرانچار هم عنوان کرد: چیزی که صحبت شده مربی داخلی است و زمان کافی دارد. البته به شرطی که زمان کافی داده شود و حمایت های لازم انجام شود.

بختیاری زاده در ادامه با اشاره به طلسم چند ساله تیم فوتبال المپیک ایران افزود: بازیکنانی که من در تیم امید دیدم استعداد و شخصیت خیلی خوبی دارند و حیف است این بازیکنان خوب به المپیک نروند.

از بختیاری زاده در مورد زمان شروع اردوهای تیم ملی هم پرسیدیم و او بیان کرد: درست این است که ما مرحله اول را از خرداد ماه شروع کنیم. به هرحال بازی های سخت و سنگینی داریم. 40 سال است که به المپیک نرفته ایم و کار سختی پیش رو قرار دارد.


 
سوال پایانی از بختیاری زاده در مورد سایر اعضای کادر فنی تیم امید و خودش بود که گفت: من قرارداد دارم ولی چیزی که مهم است اینکه تیم امید موفق شود. اگر باشیم که تلاش می کنیم تیم به المپیک برسد واگر نبودیم هم دعا می کنیم تیم موفق باشد. به هر حال فوتبال حرفه ای همین است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان