مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خبر داد؛

تمدید مهلت ثبت‌نام وام ۲۰میلیونی ازدواج تا ۱۸اردیبهشت

به گزارش اقتصادآنلاین، سید میعاد صالحی گفت: بازنشستگان تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری که فرزندانشان صرفاً در سال 1397 ازدواج کرده باشند، می‌توانند با مراجعه به سایت صندوق به نشانی cspf.ir نسبت به ثبت نام اینترنتی وام 20 میلیون تومان ازدواج اقدام کنند.

صالحی یادآور شد: با توجه به اینکه مهلت ثبت نام امروز به پایان می‌رسد، این مهلت تا یک روز یعنی ساعت 24 روز چهارشنبه 18 اردیبهشت 98 تمدید شد.

به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، اولویت این وام با بازنشستگانی است که کمترین میزان حقوق را دریافت می‌نمایند. همچنین منابع این وام از محل صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری صندوق تأمین شده است. این وام با کارمزد 8 درصد و بازپرداخت 60 ماهه و اقساط ماهانه حدود 400 هزار تومان صرفاً برای آن دسته از فرزندان بازنشستگان کشوری که عقد نامه شأن در سال 1397 صادر شده باشد، درنظر گرفته شده است.

برای ثبت نام وام 20 میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری، بارگذاری 4 صفحه اول عقدنامه مربوط به سال 1397 و تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی بازنشسته (همسر بازنشسته) و فرزند (شامل زوج و زوجه) در سامانه ثبت نام اینترنتی وام، مورد نیاز است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان