تشکیل پرونده برای یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای متخلف در توزیع شکر در شهرستان کرج / توقیف ۶۵ تن شکر تنظیم بازار در یک فروشگاه زنجیره‌ای در کرج

در پی تخلف یک فروشگاه زنجیره‌ای در توزیع شکر و با اعزام گشت سیار تعزیرات پرونده برای این فروشگاه تشکیل و مقرر شد کل شکر تحویلی را اعاده کند.

تشکیل پرونده برای یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای متخلف در توزیع شکر در شهرستان کرج / توقیف 65 تن شکر تنظیم بازار در یک فروشگاه زنجیره ای در کرجبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، در پی تخلف یک فروشگاه زنجیره‌ای در توزیع شکر و با اعزام گشت سیار تعزیرات، پرونده برای این فروشگاه تشکیل و مقرر شد کل شکر تحویلی را اعاده کند.

یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهرستان کرج که 65 تن شکر تنظیم بازار به قیمت عرضه به مردم 3 هزار و 400 تومان دریافت کرده بود را در سایر فروشگاه‌ها 9 هزار و 400 تومان الی 10 هزار تومان به فروش می‌رساند.

از آنجائیکه شکر تنظیم بازار با هدف کاهش قیمت شکر در سطح بازار مصرف بین فروشگا‌ها توزیع می‌شود به دلایل نامعلوم این شکر در این فروشگاه‌ها یا مشاهده نشده یا در سایر بسته بندی‌ها به قیمت گزاف به فروش می‌رسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان