چه شخصیت‌هایی در Avengers: Infinity War کشته شدند؟ ـ قسمت اول

طرفداران مجموعه فیلم‌های «انتقام‌جویان» بالاخره شانس این را به دست آوردند تا سرنوشت نهایی قهرمان‌های خود را در «آخر بازی» ببینند

طرفداران مجموعه فیلم‌های «انتقام‌جویان» بالاخره شانس این را به دست آوردند تا سرنوشت نهایی قهرمان‌های خود را در «آخر بازی» ببینند. اما اونجرها برای گرفتن انتقام چه کسانی تلاش می‌کردند؟
بسیاری از شخصیت‌های اصلی این مجموعه در فیلم قبلی «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» کشته شدند. اگر شما هنوز موفق به دیدن «آخر بازی» نشده‌اید، بهتر است قبل از تماشای آن، شخصیت‌های از دست رفته را با هم مرور کنیم.

اسپایدرمن

کی؟ پیتر پارکر، جوان‌ترین و صمیمی‌ترین قهرمان دنیای سینمایی مارول.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ اسپایدر-من به همراه آیرن‌من، دکتر استرنج و نگهبانان کهکشان پس از شکست خوردن از تانوس در سیاره تیتان سرگردان بودند.
چطور کشته شد؟ با بشکن تانوس، کشته شد.

بلک پنتر

کی؟ تی‌چالا، رهبر واکانداها و خوش‌ذات‌ترین قهرمان دنیای سینمایی مارول.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ در واکاندا، همراه با قهرمان‌های باقی مانده بر روی زمین درگیر مبارزه با ارتش تانوس. قلمروی او، درست پس از این‌که در پایان فیلم «بلک پنتر» اعلام کرده بود که تصمیم دارد به جامعه بین‌المللی بپیوندد، رو به شکست بود.
چطور کشته شد؟ با بشکن دست تانوس، کشته شد.

ویژن

کی؟ ویژن، رباتی با هوش مصنوعی که قدرتش را از یک سنگ ابدیت می‌گیرد. با توجه به این‌که در «عصر اولترون» او به راحتی توانست چکش ثور را بلند کرد، یکی از باارزش‌ترین قهرمان‌های دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ ویژن هم در واکاندا بود، برای‌ این‌که ببیند آیا می‌تواند سنگ ذهن را بدون این‌که باعث کشتنش شود،‌ از خودش جدا کند یا نه. او به تازگی رابطه‌ای با اسکارلت ویچ، با وجود این‌که خودش یک اونجر و او یک فراری، شروع کرده بود.
چطور کشته شد؟ تانوس ویژن را پس از این‌که به دست اسکارلت ویچ کشته شد، دوباره به زندگی برگرداند و سپس با برداشتن سنگ ذهن از سرش، او را کشت.

اسکارلت ویچ

کی؟ وندا مکسیموف، شخصیت شرور کنترل‌گری که پس از این‌که می‌فهمد اونجرها شخصیت‌های خوب داستان هستند، به یک قهرمان تبدیل می‌شود، شاید قوی‌ترین قهرمان دنیای سینمایی مارول.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ در واکاندا، پس از کشتن ویژن، شاهد زنده شدن و سپس کشته شدن او توسط تانوس بود.
چطور کشته شد؟ بر اثر بشکن تانوس کشته شد.

فالکون

کی؟ سم ویلسون، مشاور سابق متخصص در اختلال استرسی پس از آسیب روانی که به قهرمانی پرنده تبدیل شد، منطقی‌ترین قهرمان دنیای سینمایی مارول.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ در واکاندا در کنار باقی قهرمان‌های روی زمین و در حال مبارزه با ارتش تانوس و در آخر خود تانوس. قبل از آن، فالکون عضوی از گروه اونجرهای مخفی تاسیس شده توسط استیو راجرز بود و به صورت مخفیانه امنیت مردم را تامین می‌کرد.
چطور کشته شد؟ بر اثر بشکن تانوس کشته شد.

وینتر سولجر/ وایت ولف

کی؟ باکی بارنز، سرباز آمریکایی که پس از شست‌وشوی مغزی به یک آدم‌کش بی‌رحم تبدیل شده بود، اما بعد به فکر جبران گذشته افتاد. پیچیده‌ترین قهرمان دنیای سینمایی مارول.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ در واکاندا، در کنار کاپیتان آمریکا و قهرمان‌های دیگر بر علیه تانوس می‌جنگید. قبل از این اتفاقات او در واکاندا زندگی می‌کرد و برای رهایی از کارهای خود در قدیم، پیش روان‌پزشک می‌رفت.
چطور کشته شد؟ بر اثر بشکن تانوس کشته شد.

دکتر استرنج

کی؟ استیفن استرنج، جادوگر اعظم.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ در تیتان، در تلاش برای متوقف کردن تانوس. پس از این‌که با استفاده از سنگ زمان متوجه شد که تنها راه پیروز شدن قهرمان‌ها، زنده ماندن تونی استارک است، خود داوطلبانه این سنگ را در قبال زندگی استارک به تانوس داد.
چطور کشته شد؟ بر اثر بشکن تانوس کشته شد.

استارلرد

کی؟ پیتر کوییل، موجود نیمه انسان، نیمه فضایی، خجالتی‌ترین قهرمان دنیای سینمایی مارول.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ در تیتان، در کنار باقی نگهبانان کهکشان، اسپایدر-من، آیرن‌من و دکتر استرنج. نه تنها او نقشه شکست دادن تانوس را به خطر انداخته بود، بلکه همان لحظه از کشته شدن گامورا باخبر شده بود و از نظر احساسی اوضاع خوبی نداشت.
چطور کشته شد؟ بر اثر بشکن تانوس کشته شد.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان