مصوبه‌ای برای افزایش قیمت روغن نباتی صادر نشده است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، امیر بیرشک با بیان اینکه همه صنایع از جمله صنعت روغن نباتی با چالش تامین مواد اولیه روبرو هستند، اظهار داشت: در حال حاضر روغن خام با استفاده از ارز دولتی خریداری می‌شود و برای تامین مواد افزودنی تولید روغن نیز از ارز نیما استفاده می‌کنیم. 

وی تصریح کرد: با توجه به افزایش حقوق کارگران و هزینه‌های تولید، قیمت تمام شده تولید روغن نباتی نیز افزایش پیدا کرده که در حال بررسی این مساله هستیم. 

دبیر انجمن صنایع روغن‌نباتی توضیح داد: با وزارت صنعت، سازمان حمایت و نهادهای مختلف در حال رایزنی هستیم تا ببینیم به چه صورت می‌توانیم رشد قیمت تولید روغن نباتی را مدیریت کنیم تا هم به مصرف‌کننده فشار وارد نشود و هم امکان ادامه تولید وجود داشته باشد. 

بیرشک با بیان اینکه برآوردهای ما در مورد افزایش قیمت تمام شده تولید هنوز کامل نشده است، گفت: باید قیمت تمام شده تولید را اصلاح کنیم که البته این اقدام با روش‌های مختلف قابل انجام است و فقط نباید به رشد قیمت محصول فکر کنیم. 

وی تاکید کرد: تاکنون هیچ مصوبه‌ای برای افزایش قیمت روغن نباتی صادر نشده و رشد قیمت در مورد این محصول نیز اتفاق نیفتاده است. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان