گزارش میزان از کنسرت بازیگر "سلام بمبئی"؛

حضور مرتضی پاشایی در کنسرت محمدرضا گلزار/ قطعه مشهور گروه آریان با حضور خواننده گروه اجرا شد +عکس

اجرای قطعه مشهور گروه موسیقی "آریان" و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره زنده یاد مرتضی پاشایی از رویدادهای قابل توجه در کنسرت بهاری محمدرضا گلزار بود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، محمدرضا گلزار برای دومین مرتبه در شهر تهران با طرفداران خود دیدار کرد.

بسیاری از افرادی که به کنسرت این بازیگر آمده بودند، به دلیل تصاویر نقش بسته از ایفای نقش او و برای دیدار با هنرمند مورد علاقه‌شان به این اجرا آمده بودند.

محمدرضا گلزار

از نکته‌های قابل توجه پیش از شروع برنامه، گرفتن عکس‌های سلفی توسط مخاطبان حاضر در سالن اجرا بود.

گلزار با اجرای قطعه "چه جوری" روی صحنه حاضر شد و پس از خواندن قطعه اول ضمن سلام و خوش آمد گویی، رو به مخاطبان گفت: امشب اتفاق‌های غافلگیر کننده بسیاری را برایتان در نظر گرفته‌ایم و میهمان‌های بسیاری داریم.

به طور یقین حضور گلزار روی صحنه اجرای موسیقی، در ذهن مخاطبان حضور او همراه با گروه "آریان" را در سال‌های ابتدایی فعالیت هنری‌اش یادآوری می‌کرد.

محمدرضا گلزار

"کاررو به اینجا رسوندی"، "باور کن دنیامی"، " از تو چه پنهون"، " بگو باشه"، " چه جوری"، " دلم شکست" و " چی شد" از جمله قطعه‌هایی بود که در کنسرت بهاری این بازیگر اجرا شد.

از دیگر بخش‌های این برنامه مربوط به ساز نواختن محمدرضا گلزار بود. این هنرمند در بخشی از کنسرت با نظرسنجی از مخاطبانش، سازهایی همچون گیتار الکتریک، گیتار کلاسیک، درامز، پرکاشن و ویلن نواخت.

فرهاد مجیدی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال، امیر عباس گلاب خواننده و چند تن از هنرمندان عرصه موسیقی و سینما از میهمانان ویژه گلزار در این برنامه بودند. 

 گلزار برای دومین کنسرت خود در شهر تهران یک اتفاق بسیار غافلگیر کننده را رقم زد و این اتفاق مربوط به اجرای قطعه خاطره‌انگیز و پرطرفدار "پرواز" از گروه موسیقی "آریان" بود.

زمانی که موسیقی قطعه "پرواز" در فضای سالن طنین انداز شد، پیام صالحی خواننده گروه "آریان" روی صحنه و در کنار گلزار قرار گرفت و این اثر را به صورت دوصدایی برای مخاطبان اجرا کردند.

محمدرضا گلزار

پیام صالحی پس از اجرای این اثر گفت: زمانی که گروه "آریان" را تشکیل دادیم. با یک گیتار و کلی آرزوهای رنگی. خوشحالم که بعد از 20 سال هنوز هم در کنار هم هستیم. 

گلزار نیز اظهار کرد: ما گروه "آریان" را در سال 1377 تشکیل دادیم و بیش از 100 مرتبه با هم روی صحنه رفتیم که اولین اجرا در جزیره قشم بود.

محمد رضا گلزار در سال 1392 قطعه "روز برفی" را به صورت دو صدایی با زنده یاد مرتضی پاشایی اجرا کرد.

بازیگر فیلم "خشکسالی و دروغ" پیش از اجرای قطعه "روز برفی"، از مرتضی پاشایی یادی کرد و ازمخاطبان حاضر در سالن خواست یک دقیقه سکوت کنند و برای خواننده قطعه " یکی هست" فاتحه‌ای را بخوانند.

در بخش دیگری از این برنامه گلزار رو به طرفدارانش گفت: همیشه ممنون لطف و محبت شما عزیزانی هستم که در طول سال‌ها و با فیلم‌های "سام ونرگس"، " زهر و عسل"، " شام آخر"، " کما"، " دموکراسی تو روز روشن"، " سلام بمبئی" و " خشکسالی و دروغ" همواره مرا همراهی کردید.

کنسرت بهاری محمدرضا گلزار در دو نوبت به همت مؤسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد.

گزارش از: بهاره کنجکاوفرد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان