چه شخصیت‌هایی در Avengers: Infinity War کشته شدند؟ ـ قسمت دوم

طرفداران مجموعه فیلم‌های «انتقام‌جویان» بالاخره شانس این را به دست آوردند تا سرنوشت نهایی قهرمان‌های خود را در «آخر بازی» ببینند

طرفداران مجموعه فیلم‌های «انتقام‌جویان» بالاخره شانس این را به دست آوردند تا سرنوشت نهایی قهرمان‌های خود را در «آخر بازی» ببینند. اما اونجرها برای گرفتن انتقام چه کسانی تلاش می‌کردند؟
بسیاری از شخصیت‌های اصلی این مجموعه در فیلم قبلی «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» کشته شدند. اگر شما هنوز موفق به دیدن «آخر بازی» نشده‌اید، بهتر است قبل از تماشای آن، شخصیت‌های از دست رفته را با هم مرور کنیم.

درکس

کی؟ یک خلافکار سابق که در فکر گرفتن انتقام از رونان د اکیوزر و سپس تانوس بود، چرا که او را برای کشته شدن خانواده‌اش مقصر می‌دانست. قهرمانی که از دیدن همه‌چیز هیجان‌زده می‌شد.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ سرگردان در تیتان، همراه با دکتر استرنج و باقی قهرمان‌ها، شکست‌خورده از مهم‌ترین نبرد زندگیش.
چطور کشته شد؟ بر اثر بشکن تانوس کشته شد.

گروت

کی؟ یک درخت سخنگو، اگر چه خیلی هم صحبت نمی‌کند. با داشتن یک قلب بزرگ و قابلیت تبدیل شدن به اشیای چوبی مختلف. تک‌هجاترین قهرمان دنیای سینمایی مارول.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ در واکاندا و در کنار باقی قهرمان‌های روی زمین. او تازگی از نیداولیر به واکاندا آمده بود و در آن‌جا دست خود را برای تبدیل شدن به دسته چکش ثور، فدا کرده بود. البته نگران نباشید، دستش دوباره رشد کرد.
چطور کشته شد؟ بر اثر بشکن تانوس کشته شد.

گامورا

کی؟ یک قاتل حرفه‌ای که ماموریت داشت تانوس، که نیمی از نژاد او را نابود کرده بود،‌ را بکشد. مرگ‌بارترین قهرمان دنیای سینمایی مارول.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ گامورا که سعی کرده بود آدم بهتری باشد و به کمک نگهبانان کهکشان رفته بود، موفق نشد سنگ روح را از دسترس تانوس دور نگه دارد. برای یک لحظه کوتاه، گامورا خیال کرد که تانوس واقعا به او اهمیت می‌دهد، اما حقیقت چیز دیگری بود.
چطور کشته شد؟ تانوس برای به دست آوردن سنگ روح، او را قربانی کرد.

منتیس

کی؟ شخصیت تقریبا جدید داستان، منتیس یک آدم فضایی با احساس است که می‌تواند تنها با لمس کردن افراد، احساسات آن‌ها را به بازی بگیرد. احساسی‌ترین قهرمان دنیای سینمایی مارول.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ در تیتان، در کنار نگهبانان کهکشان و سایر قهرمان‌ها، پس از موفقیت در دور کردن تانوس از دستکش ابدیت.
چطور کشته شد؟ بر اثر بشکن تانوس کشته شد.

شوری

کی؟ خواهر کوچک‌تر بلک پنتر، باهوش‌ترین قهرمان دنیای سینمایی مارول.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ در واکاندا، اما برخلاف سایر قهرمان‌ها، او مشغول جنگیدن با تانوس نبود. در واقع شوری در تلاش برای جدا کردن سنگ ذهن از ویژن بود، که یکی از سربازان تانوس او را متوقف کرد. دلیل مرگ او مشخص نیست، اما این اتفاقی ناراحت‌کننده برای شخصیتی بود که قبل‌تر با ارائه دادن راهکارهایی که حتی به ذهن بروس بنر و تونی استارک نرسیده بود، ارزش خود را ثابت کرده بود.
چطور کشته شد؟ کاملا مشخص نیست، شاید در تلاش برای دفاع از ویژن و یا به دلیل بشکن تانوس کشته شد.

لوکی

کی؟ برادر ناتنی ثور، حقه‌باز همیشگی و غیرقابل‌اعتماد‌ترین قهرمان دنیای سینمایی مارول، البته اگر بشود او را قهرمان خطاب کرد.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ پس از نابود شدن ازگارد در «ثور: راگناروک»، لوکی به همراه باقی ساکنان ازگارد سوار بر سفینه‌ای فضایی به دنبال پیدا کردن مکانی جدید برای زندگی بود که توسط تانوس و سربازانش متوقف شد. دلیل این اتفاق، مکعب کریستالی (یکی دیگر از سنگ‌های ابدیت) بود که لوکی قبل از نابود شدن ازگارد دزدیده بود. تانوس به دنبال این مکعب بود و حاضر بود برای به دست آوردن آن هر کسی را بکشد.
چطور کشته شد؟ در فضا و در مقابل چشمان ثور، توسط تانوس کشته شد.

نیک فیوری

کی؟ مردی که گروه اونجرز را تشکیل داد. پنهانی‌ترین قهرمان دنیای سینمایی مارول.
قبل از بشکن تانوس کجا بود؟ در حال رانندگی در شهر، احتمالا برای رسیدن به قرار ملاقاتی مخفی، چرا که گروه مخفی شیلد تازگی منحل شده بود.
چطور کشته شد؟ بر اثر بشکن تانوس کشته شد.
این مطلب از نوشته گریم مک‌میلان در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان