جنیفر آنیستون و آدام سندلر، مهمان‌های برنامه جیمی کیمل

این بازیگر که به همراه آدام سندلر، هم‌بازیش در فیلم «راز قتل» Murder Mystery، مهمان برنامه کیمل بود، در مورد سفر اخیرش به مکزیک به مناسبت تولدش، به همراه کورتنی کاکس و همسر کیمل، مالی مک‌نیرنی و اتفاقی که در شروع این سفر برای آن‌ها افتاد، توضیح داد

جنیفر آنیستون در مورد حادثه‌ای که در سفرش به مکزیک برای او اتفاق افتاد، در آخرین قسمت این فصل از برنامه زنده جیمی کیمل، صحبت کرد.

این بازیگر که به همراه آدام سندلر، هم‌بازیش در فیلم «راز قتل» Murder Mystery، مهمان برنامه کیمل بود، در مورد سفر اخیرش به مکزیک به مناسبت تولدش، به همراه کورتنی کاکس و همسر کیمل، مالی مک‌نیرنی و اتفاقی که در شروع این سفر برای آن‌ها افتاد، توضیح داد.
همه چیز به ظاهر خوب بود تا این‌که هواپیما برای فرودی اضطراری مجبور به برگشتن به فرودگاه کالیفرنیا شد.
آنیستون توضیح داد:

“در هنگام بلند شدن هواپیما صدایی عجیب و بلند، مثل صدای انفجار، به گوش رسید. از نظر همه اتفاق عجیبی بود.”

جنیفر آنیستون و جیمی کیمل

آنیستون اضافه کرد که او تنها کسی نبود که از پرواز می‌ترسد: “حتی کورتنی که پدرش خلبان است و هیچ‌وقت از پرواز نمی‌ترسد، گفت “به نظرتان نباید چک می‌کردند تا ببینند همه چیز عادی است یا نه؟” ما در جواب به او گفتیم‌ نه حتما این اتفاق در تیک‌آف عادی است.”
دو ساعت پس از بلند شدن هواپیما، خلبان به مسافران اعلام کرد که مشکلی فنی وجود دارد ‌و باید به فرودگاه مبدا برگردند.

“تکه‌ای از چرخ هواپیما در باند فرودگاه جا مانده بود و احتمال می‌دادند که متعلق به هواپیمای ما باشد. برای همین باید برای چک کردن دوباره به فرودگاه برمی‌گشتیم. همه نگران بودند که اگر چرخ جا مانده مال این هواپیما باشد، چطور می‌خواهیم فرود بیایم و شروع به فرستادن پیام‌های خدافظی برای خانواده‌ و عزیزانشان کردند.”

کیمل هم جزو کسانی بود که پیامی از همسرش دریافت کرد، اما جواب متفاوتی به این پیام داد. او در ادامه صحبت آنیستون گفت:

” همسرم به من پیام داد که دوستم دارد و همسر فوق‌العاده‌ای برایش بوده‌ام. من در جواب گفتم من همین الان در تیندر (اپلیکیشن زوج‌یابی) ثبت‌نام کردم ولی قول می‌دهم تا اوضاع مشخص نشود از آن استفاده نکنم.”

کیمل عکسی از صفحه گوشیش نشان داد که این مکالمه با همسرش را نشان می‌داد، در بین پیام‌ها، عکس نیمه‌برهنه‌ای از او بود که به شوخی به همسرش گفت از این عکس به عنوان عکس پروفایلش در تیندر استفاده کرده است.
در نهایت هواپیما بدون یک چرخ به سلامت فرود آمد.

در این مصاحبه آدم سندلر در مورد مراسم بر میتصوا دخترش (مراسم مذهبی یهودی) و این‌که چطور توانسته آدام لاوین را راضی کند که در این مراسم به روی صحنه برود، صحبت کرد:

“باورنکردنی بود. خیلی اتفاق ارزشمندی برایم بود. این مراسم برای ما اهمیت زیادی دارد و دوست داشتم بهترین مهمانی را برای دخترم برگزار کنیم. همین حرف‌ها را به آدام زدم. داشتم رانندگی می‌کردم و تصمیم گرفتم به آدام پیام بدهم و گفتم “ببخشید که این‌طوری مزاحمت می‌شوم، اما مهمانی بر مبتصوا دخترم شنبه شب است، می‌توانی چندتا از آهنگ‌هایت را اجرا کنی؟ اگر این لطف را در حق من بکنی، فوق‌العاده می‌شود.” لاوین آدم خیلی خوبی است، اما اصلا فکر نمی‌کردم که قبول کند در این مهمانی‌ اجرا کند. آدام بلافاصله جواب داد و گفت “من که نمی‌توانم به تو نه بگم. بگو کجا.” و از من آهنگ‌هایی که مد نظر داشتم را پرسید.”

کیمل عکسی از لوین به همراه گیتاریست گروه، جیمز ولنتین در شب مهمانی را نشان داد و سندلر اضافه کرد: “آن‌ها سه آهنگ اجرا کردند و باورنکردنی بود.”

برنامه زنده جیم کیمل

سندلر همچنین در مورد لوکیشن‌های فیلم جدید شبکه نت‌فلیکس، «راز قتل»، که قرار است در مونترال، پورتوفینو، کومو و میلان فیلم‌برداری شود، صحبت کرد.
کیمل هم برای انتخاب شهرهای زیبا و لوکس برای فیلم‌هایش، سر به سر سندلر گذاشت که “چرا هیچ‌وقت فیلم‌هایت را در لوکیشن‌هایی مثل صحرا نمی‌سازی” و آنیستون در جواب گفت “این‌طوری سندلر از صحرا زنده بیرون نمی‌آید.”
آنیستون در ادامه صحبتش گفت که دخترهای آدام به اتاق او در هتل سر می‌زنند و با او وقت می‌گذرانند. آنیستون در مورد تعداد زیاد دوستان و آشنایان سندلر که برای دیدنش سر صحنه فیلم‌برداری می‌آیند شوخی کرد. سندلر توضیح داد:

” واقعا 40،50 نفر در زمان‌های مختلف به دیدن من آمدند و جنیفر با تعجب از پنجره به من نگاه می‌کرد و نمی‌دانست چه‌ خبر شده است.”

آنیستون در جواب گفت:” بعد از 14 ساعت فیلم‌برداری برای استراحت به خانه می‌رفتم و در همین‌حال سندلر را می‌دیدم که با کلی آدم سوار ماشین است.”
سندلر گفت:” خانواده من همیشه فکر می‌کنند که این فیلم ممکن است آخرین فیلم من باشند و می‌خواهند با حضورشان حمایت خود را نشان دهند.”ا
ین مطلب از نوشته کاترین اشافستال در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان