دسر های عجیب و غریب کافی شاپ ها

سلام  به شما گل های هستی باغ بدونیم و دوباره هوا چقد گرمه و  این داستان های تکراری .

دسر های عجیب و غریب کافی شاپ ها

سلام  به شما گل های هستی باغ بدونیم و دوباره هوا چقد گرمه و  این داستان های تکراری .

من و شما مثل بقیه انسان ها اگه وقت کنیم و بتونیم خودمون رو جمع و جور کنیم بدمون نمیاد  در هفته یکی دوبار بریم کافی شاپ یا رستوران  و یه حالی به خودمون بدیم .

اگه شما یکی از سرگرمی هاتون کافه گردیه و اهل رفتن به کافی شاپید، برای یه بار یا شاید هم بارها در تله کافی شاپ های با منوی بدون قیمت اسیر شدید و به غلط کردم و این ماجرا های خون اور دچار شدید .

پس  برای شما هم قضیه دوری نیست . لامصب استرس و هیجان  اون لحظه که  منو رو میارن و میبینی هیچ قیمتی روش ننوشته شده حتی تو جی تی ا هم قفل بود .

واقعا درک نمیکنم صاحب های اینجور کافی شاپ یا رستوران ها  هدفشون جلب رضایت مشتریه یا کوفت شدن اون یه کاسه بستنی ؟

واقعا تا آخرش از گلوی آدم پایین نمیره مگه نه؟

دیگه از اسم و ایناش نگم براتون که در این مورد بنده خدای سوتی دادنم به همین خاطر هم سعی میکنم ساکت باشم تا اونی که باهام اومده سفارش بده و از اونجایی که اون هم در این موضوعات هیچی بارش نیس سعی می کنیم ساده ترین چیز ها رو سفارش بدیم که زایع نشیم  . ابرو مون نره .

اما خب جالب این جای داستانه که داخل یه سری از کافه ها  اصلا چیزی برای خوردن پیدا نمیشه که بتونیم به زبونش بیاریم . تازه وقتی سفارش  ما آماده میشه اصلا نمی دونیم از کجاش شروع کنیم به خوردن . نمی دونیم باید گاز بزنیم یا با قاشق بخوریم . در این حد تباه.

واقعا جای سواله این فرهنگ داغان رو کی وارد صنف کافه بازا کرد خدا از خودشو خاندانش نگذره که این جوری آبروی مارو می بره . مورد داشتیم  موهیتو و چای براشون اوردن ، چای رو ریخته رو موهیتو و خورده  ، دیگه شما ببین اوضاع چقد خرابه .

من حس می کنم این موضوع هم مثل بیشتر چیز هایی که میاد تو ایران و با خودش فرهنگشو جا میذاره از طرف خارجیا مد شده  تا دهن ما مردم بیچاره رو سرویس کنه .

با این تفاوت که همه ماجرا هایی که از خارج میاد فرهنگش همراهش نیست ولی این یه موردو ما به همت غیور مردان ایرانی از خود فرهنگ خارجی هم خارجی ترش کردیم .

حالا  شاید بپرسید دختر این چه حرفیه چرا الکی واسه خودت چرت و پرت می بافی . باید عرض کنم خدمت گل و بلبلتون که من هیچ وقت به شما کافئین ها دروغ نمیگم . باور نمی کنید ؟ اوکی

پس اجازه بدید برم سر اصل مطلب .

این شما و این هم دسر های جغور پغور در فرهنگ فرنگ.

( هولی شت  حالا وسط این رژیم کوفتی چرا باید همچین موضوعی رو انتخاب کنم  برای پست گذاشتن ؟)

” کیک بخوریم یا نیمرو؟”

دسر کافی شاپ

 شاید تو نگاه اول فکر کنید که ایشون ها چندتا تیکه نون تست هستن  و به همراه نیمرو های شل .

اگه شما کیک وانیل با کرم انبه سفارش بدید و یه چیز این شکلی بذاره روی میز قطعا به گارسون می گید که سفارشتون رو اشتباه اورده و گارسون با یه چهره ای که نشون میده شما رو ایستگاه گرفته براتون توضیح میده که بابا جان این همون سفارش خودته خیر سرمون خلاقیت به خرج دادیم . بخور صداتم در نیاد .

” سیب گندیده رو بده عمت بخوره “

دسرهای کافی شاپ

نه واقعا چرا اینقد خلاقیت رو در زمینه های زشت و کریح استفاده می کنید ؟ خب من اگه موس سیب با کاستر سفارش بدم اینو بذاری جلوم که جد و آبادتون رو کاستری میکنم .

هاهاها بچه ها بهشون بخندید سیب و گندیده کردن اورده واسه مشتری .

جدا از این حرفا ولی خدایی خیلی خوب دراوردن از کار .راضیم از تکنیک ، اما خب یکم آروم تر باشید لطفا .

” گلدون هویج بخورم ؟”

دسرهای کافی شاپ

 اوالا که خر گوش خودتیونید  دوما  جا داره تقدیر کنم برای این ایده قشنگ . فک کن کیک هویج سفارش میدی  برایت اینو میاره ، تازه توشم پره خامه و پنیره و دورشم گرد کاکائو پاشیده های کیک ولی نمیدونم چرا انگار یکی با لقد زده گلدونو پرتش کرده اونور . بعدشم تو یه گلدون فقط یه هویج ؟

 

” بستنی  شیشه ای “

دسرهای کافی شاپ

ایشون هم بستنی هستن که مثل اینکه جلوی خلاقیت مقاومت به رج دادن و طرف هم عصبی شده و زده درب و داغوشن کرده ، البته قبلش یه گازم بهش زده اما متاسفانه مزه بستنی هم باب میلش نبوده و کا سخت تر شده . ولی اگه اینو بیارن بذارن جلوی من حس می کنم دهنیه ، خدایی شما نگا کن اونا مگه جای دندون نیس ؟

” خوراک لوبیا رو شیرین بخور”

دسرهای کافی شاپ

 اینم یکی دیگه از خوبای حال بهم زن ، شما فک کن شیرینی یا کیک سفارش میدی برایت یه تیکه کیک میاره با خوراک لوبیا .

واقعا نمیشه خوردشون .

 

خلاصه که اگه کافه یا رستوران دارید صاف و ساده باشید با مشتریاتون شما مثل این خارجکیا بلد نیستین اینقد خلاق باشید ، اوج خلاقیتتون اینه که غذا رو بریزید تو سطل بیارید بذارید رو میز مشتری . پس چه بهتره که خودتون رو سبک نکنید و باعث نشید که بسیاری دشنام برسه به قبر رگ و ریشتون .

 

دوستان من  نکنید از این کارا ، خوب از آب در نمیاد مشتریتون می پره . از ما گفتن و از شماها نشنیدن .

و اینکه  یه پیشنهاد دیگه دارم . اگه عمه هاتون رو دوس دارید  لطف کنید  قیمت ها رو  رو منو درج کنید درج کنید . آره خلاصه .

 

بعدشم یه سوال از شما جیکسا دارم  .

یادتون میاد  عجیب ترین  غذایی که داخل منوی یه رستوران یا کافی شاپ دیدین چی بوده ؟ یکم فکر کنید و برام کامنت کنید

اگه دوست داشتید برام کامنت کنید تا معاشرت کنیم.

من قول میدم حواسم باشه و پیاماتون رو بخونم .

اووممم .. هیچی دیگه همین و دیگر هیچ . گود بایز خداوندی  بر شما و جد و آبادتون .

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان