چربی شکم را با این ۳ حرکت آب کنید!

در این مطلب سه حرکت ساده و کاربردی برای از بین بردن چربی ناحیه پایین شکمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چربی شکم را با این 3 حرکت آب کنید!

 یکی از دغدغه‌های مهم خانم‌ها آب کردن چربی‌های ناحیه شکم است. حتی خانم‌های ورزشکاری که به صورت مداوم ورزش می‌کنند معمولا از داشتن چربی شکمی به ویژه در قسمت پایین شکم شکایت دارند.

برای از بین بردن چربی‌های این ناحیه در قدم اول باید پشتکار داشته باشید و سریع جا نزنید. در قدم دوم نیاز به یک برنامه ورزشی برای عضلات شکمی دارید که با اجرای مدوام آن می‌توانید به رویای داشتن شکمی صاف برسید. البته نباید فراموش کرد که در کنار انجام حرکات ورزشی، رژیم غذایی را هم رعایت کنید.

در ادامه سه حرکت ساده و کاربردی برای از بین بردن چربی ناحیه پایین شکمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

حرکت اول: بالا آوردن پا در حالت خوابیده

طبق روال همیشه قبل از انجام هر حرکت ورزشی حتما ابتدا بدن خود را گرم کنید. به پشت روی زمین بخوابید و دست‌های خود را در کنار باسن قرار داده و پا‌های خود را صاف کنید و از زمین فاصله دهید و به سمت بالا هدایت کنید و به نقطه شروع برگردید. توجه داشته باشید که در حرکت برگشت پا‌های خود را روی زمین نگذارید (این حرکت را سه ست و بیست بار تکرار کنید).

چگونه از شر چربی‌های شکمی خلاص شویم؟

حرکت دوم: باز کردن یا کشش جفت پا

به پشت روی زمین دراز بکشید و دست‌های خود را کنار باسن قرار دهید و پا‌های خود را صاف و با فاصله از زمین بگیرید. سپس پا‌ها را جمع کرده و به داخل شکم ببرید و به نقطه شروع برگردید (این حرکت را سه ست و بیست بار تکرار کنید).

چگونه از شر چربی‌های شکمی خلاص شویم؟

حرکت سوم: ضربات بال بال زدن پا‌ها

به پشت دراز کشیده سر و شانه‌ها را از زمین بلند کنید و دست‌ها را در کنار باسن و با فاصله از زمین بگیرید. پا‌ها را صاف کنار هم قرار داده و از زمین بلند کنید، سپس با پا‌ها ضربه‌های متوالی و پشت سر هم بزنید (این حرکت را سه ست وبیست بار تکرار کنید).

چگونه از شر چربی‌های شکمی خلاص شویم؟

منبع: روزنامه خراسان

بیشتر بخوانید:

چرا چربی های دور شکم تان آب نمی شود؟

کوچک کردن شکم در 2 دقیقه!

با این روش فلفل بخورید تا لاغر شوید!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان