خودرو‌های آینده: بهترین‌های سال ۲۰۲۰ را بشناسید! (قسمت دوم)

طراحی‌های مجدد، خودرو‌های بازسازی شده، و مدل‌های تماماً جدید، سالن مراکز گرد همایی در سرتاسر ایالات متحده را پر می‌کنند.

خودرو‌های آینده: بهترین‌های سال 2020 را بشناسید! (قسمت دوم)

هر ساله در ماه نوامبر که شروع فصل نمایشگاه‌های خودرو به شمار می‌رود، تولید کنندگان این صنعت به معرفی خودرو‌های خود برای سال آینده می‌پردازند.

طراحی‌های مجدد، خودرو‌های بازسازی شده، و مدل‌های تماماً جدید، سالن مراکز گرد همایی در سرتاسر ایالات متحده را پر می‌کنند.

در سال جاری کمپانی‌هایی همچون فورد،‌ کادیلاک،‌ لکسوس، و دیگر برند‌ها مدل‌های جدیدی را به مشتریان عرضه می‌کنند که احتمالاً توجه شما را به خود جلب خواهند نمود.

خودرو‌های اسپورت، خودرو‌های لوکس، و کانورتیبل‌ها تنها نمونه‌ای از خودرو‌های جدیدی هستند که انتظارید شما را می‌کشند.

ما در سه بخش خودرو‌های تماماً جدید،‌ مدل‌های باز طراحی شده،‌ و شایعات سال 2020، اتومبیل‌هایی که در سال آینده روانه‌ی بازار خواهند شد را پوشش خواهیم داد.

در ادامه‌ی این مطلب همراه ما باشید تا با بهترین خودرو‌هایی که در سال 2020 روانه‌ی نمایندگی‌های فروش اتومبیل خواهند شد بیشتر آشنا شوید:

مدل‌های باز طراحی شده

همگی خودرو‌هایی که در سال 2020 روانه‌ی بازار خواهند شد، تماماً‌ جدید نخواهند بود. چرا که کمپانی‌های خودرو ساز در حال طراحی مجدد برخی از محبوب‌ترین مدل‌های خود می‌باشند.

در این بخش از خودرو‌های ارزان قیمت و مقرون به صرفه همچون تویوتا کمری گرفته تا خودرو‌های اسپورت لوکسی همچون پورشه 911، حداقل یک خودرو باز طراحی شده وجود دارد که احتمالاً مورد پسند شما قرار خواهد گرفت.

ادامه‌ی این مطلب را دنبال کنید تا ببینید کدام یک از خودرو‌های محبوب برای سال 2020 بار دیگر طراحی می‌شوند:

مزدا 2019 3

خودرو کامپکت محبوب کمپانی مزدا یعنی مدل مزدا 3 از ظاهری جدید در قالب نسل چهارم خود برخوردار خواهد شد.

 این خودرو باز طراحی شده همچنین از ویژگی‌هایی نظیر یک شاسی به روز شده،‌ اتاقی جدید، قدرت بیشتر، آپشن موتور جدید، و اضافه شدن آپشن سیستم رانندگی دو دیفرانسیل نیز بهره می‌برد.

مزدا 3 مدت‌هاست که عمل کرد مناسبی را در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما ارائه داده است، اگرچه اخیراً به دلیل کسب امتیازات ضعیف در زمینه‌ی قابلیت اطمینان پیش بینی شده از سوی کمپانی J.D. Power جایگاه این خودرو اندکی متزلزل شده است.

مزدا 3 2019 در ورژن پایه‌ی خود از یک موتور 2٫5 لیتری چهار سیلندر با توان تولید 186 اسب بخار قدرت بهره می‌برد.

همچنین در تمامی نسخه‌های این خودرو سیستم رانندگی دیفرانسیل جلو به صورت پیش فرض موجود خواهد بود، هرچند سیستم رانندگی دو دیفرانسیل نیز برای نخستین بار به عنوان آپشن قابل دسترس خواهد بود.

علاوه بر این کمپانی مزدا در حال معرفی یک موتور بنزین سوز احتراق به وسیله‌ِی فشار است که همزمان با عرضه‌ی این خودرو موجود نخواهد بود.

این موتور جدید که Skyactiv-X نام گذاری شده یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر اینلاین سوپر شارژ است که قدرت 190 اسب بخار و گشتاور 207 پوند فوت، خروجی‌های احتمالی آن می‌باشند.

کمپانی مزدا همچنین به منظور پایبند بودن به وفاداران به این کمپانی دو سیستم انتقال قدرت دستی شش سرعت و گیربکس شش سرعت اتوماتیک را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

انتظار می‌رود موتور جدید Skyactiv-X نسبت به موتور قبلی به لحاظ مصرف سوخت تا 30 درصد بهینه‌تر باشد.

اتاق موجود در داخل این سدان کامپکت (یا هاچ بک) به طور کامل دستخوش تغییر شده و اکنون شاهد وجود ویژگی‌هایی نظیر سیستم اطلاعاتی سرگرمی مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 8٫8 اینچی تماماً‌ جدید، طراحی فرمان جدید، و یک صفحه نماشی ابزاری دیجیتال 7٫7 اینچی در فضای داخلی این خودرو هستیم.

کمپانی مزدا همچنین امکانات ایمنی جدیدی مانند ایربگ‌هایی در اطراف ناحیه‌ی زانو را به این خودرو اضافه کرده است.

قیمت مزدا 3 2019 از 21,000 دلار آغاز می‌شود که تقریباً سه هزار دلار نسبت به شروع قیمت مدل 2018 این خودرو گران‌تر می‌باشد.

بهترین ورژن این خودرو یعنی پکیج Premium به همراه سیستم رانندگی دو دیفرانسیل برای شما تقریباً برابر با 28,000 دلار هزینه خواهد داشت.

این در حالیست که مدل‌های هاچ بک مزدا 3 در مقایسه با مدل‌های سدان کمی گران‌تر تمام خواهند شد، به طوریکه مدل پایه‌ی این خودرو معادل 23,600 دلار و بهترین نسخه‌ی هاچ بک آن نیز تقریباً برابر با 29,000 دلار قیمت گذاری شده‌اند.

انتظار می‌رود مدل باز طراحی شده‌ی مزدا 2019 3 در ماه مارس آینده وارد نمایندگی‌های فروش خودرو شود.

پورشه 2020 911

پورشه 911 از دید بیشتر رانندگان نمونه‌ای بی‌نقص از یک خودرو اسپورت تلقی می‌شود. از طرفی کمپانی پورشه با نسخه‌ای باز طراحی شده از این خودرو برای سال 2020 به دنبال بهبود هر چه بیشتر این خودرو می‌باشد.

آخرین نسل از این کوپه‌ی آلمانی از قدرت بیشتر و تکنولوژی جدید بهره مند می‌شود. کمپانی پورشه امیدوار است تا نسخه‌ی جدید 911 تعادلی بی‌نقص میان دینامیک رانندگی معروف کمپانی پورشه و اتاقی مدرن که در یک خودرو لوکس انتظار وجودش می‌رود را به رانندگان ارائه ‌دهد.

ظاهر کلاسیک پورشه 911 به گونه‌ای است که برای رهگذران به راحتی قابل تشخیص است، هرچند کمپانی پورشه قسمت جلو و عقب این خودرو را عریض‌تر کرده است.

علاوه بر این مدل جدید 911 از چرخ‌های بزرگ 20 اینچی در جلو و چرخ‌‌های حتی بزرگ‌تر 21 اینچی در قسمت عقب خود بهره می‌برد.

این کوپه‌‌ی موتور عقب که به صورت پیش فرض به سیستم رانندگی دیفرانسیل عقب مجهز بوده و قابل ارتقاء به سیستم رانندگی دو دیفرانسیل نیز می‌باشد، برای مدل سال 2020 خود از یک موتور تقویت شده برخوردار شده است.

این موتور شش سیلندر توربو شارژ دو قلو در مدل‌های کارِرا S قادر به تولید 443 اسب بخار قدرت می‌باشد.

این رقم به معنای 13 اسب بخار قدرت بیشتر نسبت به خروجی قدرت موتور به کار رفته در مدل کاررا S 2019 می‌باشد.

سیستم انتقال قدرت پیش فرض در مدل 2020 911 یک سیستم دو کلاج هشت سرعت اتوماتیک خواهد بود.

این سیستم در مقایسه با گیربکس هفت سرعت اتوماتیک نسل قبلی این خودرو یک دنده بیشتر را به سیستم انتقال قدرت جدید این خودرو اضافه می‌کند.

اما با این حال جای نگرانی برای خریداران سنت گرا وجود نخواهد داشت، چرا که کمپانی پورشه یک سیستم انتقال قدرت دستی را نیز مدتی پس از عرضه‌ی مدل 911 به بازار در اختیار آن‌ها قرار خواهد داد.

کمپانی پورشه با ارائه‌ی ایده‌ی نسخه‌ی هیبرید از مدل 911 سعی در ایجاد تغییر در این خودرو‌ داشته است، اما با این حال انتظار رونمایی از نمونه‌ا‌ی هیبریدی از 911 به همراه نسل جدید آن‌ را نداشته باشید.

قیمت پورشه 911 کاررا S از 113,200 دلار آغاز خواهد شد (در حالیکه قیمت نسل قبلی این خودرو از 105,100 دلار شروع می‌شود) و شروع قیمت در نظر گرفته شده برای مدل کاررا 4S نیز معادل 120,600 دلار برآورد شده است (که این قیمت در نسل قبلی آن برابر با 112,000 دلار بود).

شما می‌توانید در فصل تابستان جاری به دنبال جدید‌ترین پورشه 911 در سالن نمایندگی‌های فروش خودرو باشید.

تویوتا کرولا سدان 2020

کمپانی تویوتا پس طراحی دوباره‌ی مدل کمری در سال 2018 تصمیم به طراحی مجدد یکی دیگر از سدان‌های پرفروش خود گرفته است.

مدل سدان تویوتا کرولا 2020 به دلیل رتبه‌ی ضعیف مدل کنونی این خودرو در رتبه بندی خودرو‌های کامپکت ما به دنبال بهبود وضعیت موجود است.

در حال حاضر تویوتا کرولا 2019 به جایگاه 21ام از مجموع 23 خودرو بسنده کرده است. کمپانی تویوتا سال گذشته نسخه‌ی هاچ بک این خودرو را بار دیگر طراحی کرد و نسخه‌ی سدان جدید این خودرو نیز از پلتفرم و طراحی به روز مدل هاچ بک بهره خواهد برد.

کرولا جدید نیز پیرو تحول اخیر کمپانی تویوتا در زمینه‌ی امکانات ایمنی پیشرفته، به صورت پیش فرض از امکانات ایمنی نظیر سیستم Safety Connect این کمپانی که در صورت وقوع تصادف به مقامات مربوط هشدار می‌دهد، برخوردار خواهد بود.

این خودرو همچنین از پکیج Safety Sense 2 کمپانی تویوتا که شامل امکاناتی همچون سیستم کمک به حفظ خودرو در مسیر، سیستم پیش از برخورد، نور بالای خودکار، سیستم کمکی علائم جاده‌ای، و امکانات دیگر می‌شود، بهره می‌برد.

تویوتا کرولا جدید مشابه مدل 2019 این خودرو به یک موتور 1٫8 لیتری چهار سیلندر مجهز خواهد شد. این موتور قادر به تولید 139 اسب بخار قدرت و 126 پوند فوت گشتاور می‌باشد.

خروجی ‌این موتور چندان بالا نیست اما برای یک خودرو کامپکت کفایت خواهد کرد. با این حال یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر با خروجی قدرت 169 اسب بخار و گشتاور 151 پوند فوت نیز به عنوان آپشن در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

موقعیت جدید فضای نشیمن راننده در مدل تویوتا کرولا جدید کمی نسبت به فرمان فاصله دارد که به گفته‌ی کمپانی تویوتا این موضوع به پایین آوردن مرکز گرانش خودرو کمک خواهد کرد.

در داخل اتاق بیشتر مدل‌های این خودرو به صورت استاندارد از روکش پارچه‌ای استفاده شده و روکش چرم مصنوعی نیز به عنوان آپشن ارائه خواهد شد.

سیستم صوتی Entune 3.0 کمپانی تویوتا، قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و آمازون الکسا، وای فای،‌ و یک درگاه یو اس بی 2٫0 از جمله ویژگی‌هایی هستند که به صورت از پیش تعیین شده در مدل باز طراحی شده‌ی کرولا موجود خواهند بود.

انتظار می‌رود که مدل جدید کرولا با شروع قیمتی در حدود 20,000 دلار و در بهار آینده به بازار عرضه شود.

مرسدس بنز CLA‌ کوپه 2020

از آنجاییکه در طراحی مرسدس بنز CLA کوپه وجود چهار در به چشم می‌خورد، در برخورد اول شاید به این فکر کنید که این خودرو یک اتومبیل کوپه محسوب نمی‌شود.

اما با این حال این کوپه‌ی آلمانی همزمان با پشت سر گذاشتن طراحی مجدد برای سال 2020 آماده متحیر ساختن شما خواهد بود.

مدل جدید CLA در مقایسه با سایر رقبا به لحاظ اندازه‌‌ی اتاق و بدنه کمی بزرگ‌تر بوده که این موضوع فضای بیشتری را در اختیار سرنشینان قرار خواهد داد.

به گفته‌ی کمپانی مرسدس بنز به منظور ارائه‌ی چسبندگی بهتر در هنگام عبور از پیچ‌ها، این خودرو اکنون از هندلینگی موثر‌تر بهره می‌برد.

مدل جدید CLA بر پایه‌ی کلاس A مرسدس بنز که به عنوان مدل 2019 بازار آمریکا را مورد هدف قرار داده، ساخته شده است.

مدل CLA از یک موتور 2٫0 لیتری چهار سیلندر توربو شارژ با توان تولید 221 اسب بخار قدرت بهره خواهد برد.

قدرت تولید شده توسط این موتور از طریق یک سیستم انتقال قدرت اتوماتیک دو کلاج هفت سرعت به صورت پیش فرض به چرخ‌های جلویی این خودرو منتقل خواهد شد، اگرچه سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل نیز به عنوان آپشن ارائه می‌گردد.

کمپانی مرسدس بنز در این خودرو سیستم کمکی تجربه‌ی کاربر خود یا Mercedes Benz User Experience (MBEX) را با هدف کمک به راننده در تقریباً هر زمینه‌ای که می‌تواند همزمان با رانندگی به آن فکر کند، ارائه می‌کند.

این سیستم قادر به تشخیص نزدیک شدن راننده و یا سرنشین به صفحه نمایش بوده و سپس نواحی که قصد دارند تا بر روی صفحه نمایش لمس کنند را برجسته خواهد کرد.

مدل کنونی CLA به جایگاه نوزدهم از مجموع 22 خودرو موجود در رتبه بندی خودرو‌های سایز کوچک لوکس ما بسنده کرده است.

اما مدل باز طراحی شده‌ی این خودرو امیدوار است تا نسبت به رقبایی همچون آئودی A3 و جنسیس G70 پیشی بگیرد.

قیمت تعیین شده برای مدل 2020 CLA همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما با این وجود می‌دانیم که قیمت مدل کنونی این خودرو از 32,700 دلار آغاز شده و تا 50,000 دلار نیز ادامه می‌یابد.

انتظار می‌رود که مرسدس بنز CLA در ماه مِی آینده وارد نمایندگی‌های فروش خودرو شود.

BMW سری 7 2020

لوکس‌ترین مدل کمپانی BMW در شرف پشت سر گذاشتن طراحی مجدد است. این سدان قابل احترام به وسیله‌ی طراحی به روز شده، تکنولوژی جدید، و موتوری تازه وارد نسل ششم خود می‌شود.

این خودرو که پرچم‌دار کمپانی BMW نیز محسوب می‌شود از پنجره‌های مشبک کلیه شکل بزرگ‌تری برخوردار است که به نسخه‌ی بلند‌تر پنجره‌ی مشبک سری 3 که مجدداً‌ طراحی شده نیز شباهت دارند.

موتور به کار رفته در مدل پایه‌ی 740i این خودرو یک موتور شش سیلندر با توان تولید 335 اسب بخار قدرت است که این موتور مدت زمان مورد نیاز این خودرو برای رسیدن به سرعت 60 مایل در ساعت یا صد کیلومتر در ساعت از حالت سکون را به 5٫3 ثانیه رسانده است.

مدل‌های 750i به یک موتور هشت سیلندر توربو شارژ دو قلو با توان تولید 523 اسب بخار قدرت و گشتاور 553 پوند فوت مجهز شده‌اند.

این ارقام به معنی 80 اسب بخار قدرت و 74 پوند فوت گشتاور بیشتر نسبت به مدل هشت سیلندر کنونی این خودرو می‌باشند.

قدرتمند‌ترین موتور در میان مدل‌های سری 7 موتور دوازده سیلندر به کار رفته در مدل M760i با خروجی قدرت 600 اسب بخار محسوب می‌شود.

این موتور قادر به تولید 600 پوند فوت گشتاور بوده و این خودرو را در تنها 3٫6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 60 مایل در ساعت یا صد کیلومتر در ساعت می‌‌رساند.

همچنین با عرضه‌ی مدل باز طراحی شده، نسخه‌ی هیبریدی از BMW سری 7 نیز روانه‌ی بازار خواهد شد.

سیستم پیشرانه‌ی به کار رفته در نسخه‌ی هیبرید شامل یک موتور شش سیلندر اینلاین که به یک موتور الکتریکی متصل بوده و روی هم رفته قادر به تولید 389 اسب بخار قدرت هستند، می‌شود.

مالکین مدل پایه‌ی سری 7 قادر به انتخاب از میان شش رنگ مختلف روکش چرم Dakota در داخل اتاق این خودرو خواهند بود.

رانندگانی که به دنبال صرف هزینه‌ی اضافه هستند شش گزینه‌ی رنگ متفاوت از چرم Nappa به همراه دوخت‌های بزرگ‌تر را در اختیار خواهند داشت.

همچنین این امکان وجود دارد تا اتاق مدل باز طراحی شده‌ی سری 7 را به وسیله‌ی تزئینات چوب American Dark Oak به همراه خاتم کاری فلزی یا تزئینات از جنس چوب براق Poplar Grain Metallic Grey و دیگر آپشن‌ها شخصی سازی کنید.

کمپانی BMW برای کسانی که به دنبال راحتی هر چه بیشتر در سری 7 هستند در حال ارائه‌ی فضای نشیمن به سبک محل استراحت همه جانبه یا Executive Lounge Seating در هر دو ردیف صندلی می‌باشد.

این پکیج در کنار ارائه‌ی قابلیت ماساژ در هر دو صندلی‌ ردیف جلو از سیستم تهویه در تمامی صندلی‌ها نیز برخوردار خواهد بود.

همچنین با خرید این خودرو صاحب یک سیستم کنترل آب و هوا خودکار چهار منطقه‌ای خواهید شد که احساس در خانه بودن را برای سرنشینان به ارمغان خواهد آورد.

کمپانی BMW در مدل سری 7 2020 تحولات چشمگیری را در زمینه‌ِ‌ی تکنولوژی رانندگی خود مختار ایجاد کرده است.

دوربین‌ها و رادار موجود در اطراف این سدان آلمانی به منظور مشخص کردن این که آیا سیستم کامپیوتر نیاز به دخالت دارد یا خیر به جمع آوری اطلاعات می‌پردازند.

این سیستم قادر است به راننده هشدار داده، به صورت خودکار ترمز‌ها را درگیر کند، و یا حتی هدایت خودرو را اصلاح کند.

علاوه بر این کمپانی BMW در سری 7 جدید خود پکیج کمک به رانندگی Active Driving Assistant را نیز ارائه کرده که از تجهیزاتی همچون سیستم هشدار دهنده‌ی انحراف از مسیر، سیستم نظارت بر نقطه‌ی کور، سیستم آماده سازی در هنگام برخورد از عقب، و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد به هنگام حرکت رو به عقب تشکیل می‌شود.

با توجه به تمامی این تکنولوژی‌های جدید، مدل باز طراحی شده‌ی سری 7 تقریباً قادر است به صورت خودکار رانندگی کند و چه کسی می‌داند، شاید روزی این سدان آلمانی توانایی انجام چنین کاری را نیز پیدا کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر