شهردار منطقه ۲:

درآمدمان از اجاره‌بها به ۳۰میلیارد تومان رسید

اقتصادآنلاین - فائزه مومنی؛ رسول کشت‌پور شهردار منطقه 2 در مراسم افتتاح بوستان پدر معروف به باغ عبقری در منطقه 2 شهرداری تهران گفت: در ارتباط با میزان موفقیت شهرهای توسعه یافته موضوع محیط زیست و توسعه قلمرو عمومی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کشت‌پور ادامه داد: شاهد این هستیم که در حوزه توسعه قلمرو عمومی در منطقه 2 شهرداری تهران اتفاقات خوبی را شاهد هستیم نظیر افتتاح پارک های علم محور.

وی به آغاز به کار اولین دستگاه خوددریافت پت اشاره کرد و گفت این در حالی است که امروز اولین مرکز ام.آر.اف که مرکز تخصصی بازیافت محسوب می شود را هم راه اندازی کنیم.

شهردار منطقه 2 گفت: در خلال آغاز به کار این مرکز تخصصی از سه اپلیکیشن مربوط به بازیافت زباله هم رونمایی شد تا در امورات مردم گشایش و راحتی ایجاد شود.

کشت‌پور خاطرنشان کرد: محیط زیست، کاهش آلودگی هوا و توسعه حمل و نقل عمومی سه موضوع مهم در حوزه شهری تهران به حساب می آید.

وی افزود: از این رو در خصوص توسعه خط هفت مترو اقدامات خوبی انجام شد و اولین مجتمع ایستگاهی مترو که نقش عمده ای در درآمدزایی دارد را کلنگ زنی کردیم.

شهردار منطقه 2 گفت: در حوزه محیط زیست تا سه ماه قبل 220 میلیون تومان از حوزه پسماند خشک داشتیم اما این عدد امروز به 2.2 میلیارد تومان رسیده است.

کشت‌پور ادامه داد: ما در یک برنامه ریزی موسع می توانیم خودگردان شده و هزینه 120 میلیاردی مورد نیاز شهرداری منطقه 2 را به دست آورد.

وی تصریح کرد: پیش از این از اجاره املاک متعلق به شهرداری منطقه 2 تنها 300 میلیون تومان نصیب ما می شد اما امروز با به روز شدن میزان اجاره بها این عدد به 30 میلیارد تومان رسیده است.

شهردار منطقه 2 گفت: به طور کلی با جمع کل درآمدهای مربوط به منطقه 2 نظیر پسماند، مجتمع‌های ایستگاهی و کسب درآمد از اجاره املاک شهرداری می توان این منطقه را خودگردان اداره کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان