دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد:

دستگاه قضایی حامی مدیران شجاع و جسور است

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: دستگاه قضایی از مدیران شجاع و جسور در انجام وظایف قانونی حمایت و پشتیبانی می‌کند. تاریخ انتشار: ۱۷:۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - کد خبر: ۵۳۷۳۷۳

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، محمدرضا حداد زاده، در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد، افزود: دادستانی تمام تلاش خود را برای حمایت از مدیران و مسئولانی که در اجرای وظایف شغلی و حرفه ای، موازین قانونی را مد نظر دارند، می‌گذارد.

وی تصریح کرد: دادستانی زمانی به موضوع ورود می‌کند که از قانون تخطی شده باشد و یا به عمد به بیت المال تعدی صورت گرفته باشد.

این مقام قضایی، نظارت بر حقوق عامه، مطالبه گری در اجرای دقیق قانون و صیانت از حقوق شهروندی و بیت المال را از وظایف کلان حوزه دادستانی برشمرد و اظهار داشت: دادستان‌ها در کنار جنبه داخلی وظایف خود همچون رسیدگی و تظلم خواهی که در دادسرا مطرح می‌شود، باید به جنبه کلان وظایف خود نیز بپردازد و حافظ و پاسدار امنیت جامعه و حقوق عمومی و بیت المال باشند.

وی با اشاره به سال رونق تولید و اهمیت مسئله اشتغال و کارآفرینی، تصریح کرد: حمایت از سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی مسئله ای است که مورد اهتمام قوه قضاییه است، اما این معنای چشم بستن بر تخلفات نخواهد بود و قطعا با برخی افراد که در پوشش سرمایه گذاری اراضی را تصاحب کرده و به مرور سرمایه گذاری را پوششی برای زمین خواری می‌کنند، برخورد می شود.

حدادزاده عدم پیوست فرهنگی در بسیاری از مسائل را دلیل برخی ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و تأکید کرد: کار فرهنگی، هم زمانبر است و هم نیازمند استمرار، که از این رو می‌طلبد برای برخی از مسائل سایر ابعاد و جنبه‌ها را نیز به خدمت گرفت.

شایان ذکر است در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های حمیدرضا جعفری، علی باقرپور در سمت دادستان عمومی و انقلاب میبد معارفه شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان