دادستان کرمان خبر داد

کمک ۱۶ میلیاردی خیران کرمانی به خانواده‌های زندانیان نیازمند

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: در مجموع ۱۶ میلیارد ریال با همت خیران کرمانی به زندانیان نیازمند و خانواده آن‌ها در سال گذشته کمک شده است.

دادستان کرمانبه گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان، در جلسه سالانه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان کرمان با اشاره به گزارش عملکرد سال گذشته این انجمن اظهار کرد: پرداخت مستمری ماهیانه و کمک‌های بلاعوض به خانواده مددجویان و معدومین به میزان 9 میلیارد و 467 میلیون ریال در سال گذشته صورت گرفته است.

وی افزود: کمک بلاعوض به زندانیان شاغل در واحدهای انجمن و پرداخت حق بیمه مسوولیت به میزان یک میلیارد و 408 میلیون ریال، پرداخت هزینه تحصیل فرزندان مدجویان 86 میلیون ریال، پرداخت بدهی مالی برای آزادی 16 مددجو از زندان کرمان و بافت و اخذ رضایت شاکی زندانی محکوم به قصاص به میزان 3 میلیارد و 864 میلیون ریال و ... از دیگر اقدامات انجمن حمایت از زندانیان کرمان بوده است.

نایب رییس انجمن حمایت از زندانیان کرمان تصریح کرد: معرفی 25 مددجو به بانک برای دریافت وام خوداشتغالی به میزان یک میلیارد و 790 میلیون ریال، برگزاری 12 جلسه آموزش مهارت‌های زندگی و پیشگیری از وقوع جرم برای خانواده‌های مددجویان تحت پوشش انجمن و ... در سال گذشته انجام شده است.

شایان ذکر است در این مراسم از بازرسان قبلی انجمن حمایت از زندانیان کرمان تقدیر و دو بازرس جدید انتخاب شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان