رئیس سازمان بهزیستی مطرح کرد؛

دغدغه ما استخدام کارشناسان اورژانس اجتماعی است/ بهزیستی متولی سلامت اجتماعی کشور

قبادی دانا گفت: دغدغه ما از روز اول استخدام کارشناسان اورژانس اجتماعی بوده است.

دغدغه ما استخدام کارشناسان اورژانس اجتماعی است/ بهزیستی متولی سلامت اجتماعی کشور

دغدغه ما استخدام کارشناسان اورژانس اجتماعی است/ بهزیستی متولی سلامت اجتماعی کشوربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در همایش تقدیر از کارشناسان اورژانس اجتماعی که صبح امروز (دوشنبه) در کانون فرهنگی آموزشی کودکان و نوجوانان برگزار شد، اظهار کرد: دغدغه ما از روز اول که وارد بهزیستی شدیم مسئله استخدامی کارشناسان اورژانس اجتماعی بود.

او با بیان اینکه بهزیستی متولی سلامت اجتماعی در کشور است، گفت: از 22 هزار پرسنل شاغل در بهزیستی 4 هزار و 500 نفر در اورژانس اجتماعی کار می‌کنند، اما وضعیت استخدامی آن‌ها خرید خدمت است.


بیشتر بخوانید؛ پرداخت مبلغ 500 هزار تا 1.5 میلیون تومانی به مددجویان بهزیستی سیل‌زده 


رئیس سازمان بهزیستی مطرح کرد: با توجه به اینکه در این حوزه نیاز به انباشت تجربه، ارتقا دانش و مهارت وجود دارد، اما به دلیل شرایط بد استخدامی و عدم امنیت شغلی این کارشناسان به سایر مراکز جذب می‌شوند.

قبادی دانا افزود: هم اکنون یکی از دغدغه‌های دیگر ما پرداخت حقوق این کارشناسان است و امسال نیز با کمبود بودجه برای پرداخت حقوق آن رو به رو هستیم.

رئیس سازمان بهزیستی با اشاره به مشکلات موجود در اورژانس اجتماعی گفت: به لحاظ نیروی انسانی و لجستیک دچار مشکل هستیم و هنوز بسیاری از سیستم‌های داشبورد مدیریتی مناسب نیست و نیاز است تا از نرم افزار‌های به روز استفاده شود.

او با اشاره به اینکه خدمات اورژانس اجتماعی 24 ساعته صورت می‌گیرد، افزود: در شهرستان‌ها هم اگر گزارشی داده شود به استان‌ها منتقل می‌شود، اما می‌دانیم که بازهم این پوشش‌ها مناسب نیستند.

قبادی دانا با بیان وجود 358 مرکز اورژانس اجتماعی در سطح کشور گفت: با کاستی‌های رو به رو هستیم، در هر قسمتی که نگاه می‌کنیم دچار مشکل هستیم که باید آن‌ها را رفع کنیم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور بیان کرد: اولین مشکل استخدام این عزیزان بود که در هر بحثی وارد مذاکره شدیم درنهایت چاره‌ای نبود تا یک طرح جامعه ارائه دهیم تا بتوانیم این مشکل را رفع کنیم و هم از این طرح حمایت و استقبال می‌کنند، نیاز به یک نخ تسبیحی است تا این همکاری را در کنار هم قرار دهد.

او مطرح کرد: او با بیان اینکه 238 پایگاه در سکونت‌های غیر رسمی هستند و زحمت کار و روشن بودن چراغ آن به دست همکاران اورژانس اجتماعی است.

قبادی دانا گفت: این قول را از اینجا به همه عزیزان می‌دهم که شبانه روز پیگیر این مشکلات باشیم.

او بیان کرد: اگر سیستمی درست کار کند تمام ذی نفع و زیر دست‌های او راضی هستند و امیدوارم در ماه آینده شاهد رفع دغدغه‌های این عزیزان باشیم.

اورژانس اجتماعی به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان