صالحی در آیین معرفی دبیرکل جدید مجمع جهانی اهل بیت (ع) عنوان کرد:

محور وحدت در جهان اسلام بر دو بال اهل بیت (ع) حرکت می‌کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: محور وحدت در جهان اسلام بر دو بال قرآن و اهل بیت (ع) حرکت می‌کند و امیدواریم از طریق مجمع جهانی اهل بیت (ع) بتوانیم اسلام را در فضای وسیع‌تر مستحکم‌تر و عمیق‌تر گسترش بدهیم.

محور وحدت در جهان اسلام بر دو بال اهل بیت (ع) حرکت می‌کند

به گزارش ایسنا، سید عباس صالحی امروز شنبه( 9 شهریور ماه) در آیین تکریم حجت‌الاسلام و المسلمین اختری- دبیرکل سابق مجمع  جهانی اهل بیت (ع) - و معرفی حجت‌الاسلام و المسلمین رمضانی -دبیرکل جدید مجمع جهانی اهل بیت (ع) - که با حضور شخصیت‌هایی همچون آشنا – مشاور رئیس جمهور – ابوذر ابراهیمی ترکمان (رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی)، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی( مسئول امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری)، آیت‌الله تسخیری (مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل)، حجت‌الاسلام و المسلمین مختاری (رئیس دانشگاه مذاهب) آیت‌الله رشاد ( رئیس حوزه‌های علمیه استان تهران) و ... برگزار شد اظهار کرد:‌بنده به سهم خود و به نیابت از رئیس محترم جمهور که امر کردند دراین مراسم حضور داشته باشم از خدمت‌های صادقانه و پیگیری حجت‌الاسلام  و المسلمین اختری که در منسب و مسئلویت‌های متعددی حضور داشتند تشکر می‌کنم. خدمات ایشان برای همگان آشکار است.

وی در ادامه با تاکید بر این موضوع که اهل بیت (ع) محور وحدت جهان اسلام هستند و وحدت بر دو بال قرآن و اهل بیت (ع) حرکت می‌کند خاطر نشان کرد:‌قرآن نقطه اتصال یک میلیارد مسلمان در جهان است و اهل بیت (ع) نیز مایه وحدت هستند و تمام فرق اسلامی این ذوات مقدس را به عنوان ذواتی می‌شناسند که منبع انتقال مفاهیم الهی و منابع دینی به جهان‌اند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: با دو بال قرآن و عترت راحت‌تر می‌توانیم در جهان اسلام به وحدت برسیم. از جمله اهداف انقلاب اسلامی که همواره امام راحل بر آن تاکید داشتند و از رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز است پیروی از اهل بیت (ع) و قرآن است که این دو نقطه اتصال مسلمانان بوده و هست و مجمع جهانی اهل بیت (ع) یکی از ارکان این استراتژی  است. خوشبختانه توفیقات فراوانی نیز داشته است. بنده به سهم خود و به نیابت از رئیس جمهور از خدمات جت‌الاسلام و المسلمین اختری مجددا سپاسگزارم.

  امیدواریم مجمع جهانی اهل بیت (ع) اسلام را وسیع‌تر و مستحکم‌تر گسترش بدهد

وی در ادامه با اشاره به شخصیت حجت‌الاسلام اختری و  حجت‌الاسلام رمضانی گفت:‌حجت‌الاسلام اختری از شخصیت‌های موثر در تکریم انقلاب و در دهه‌های پس از آن هستند. نقش آشکار و فراموش نشدنی ایشان در روزهایی که جبهه مقاومت به چشم نمی‌آمد و بذر آن به تازگی پاشیده شده بود در حافظه این تاریخ انقلاب ماندگار خواهد بود. همچنین حجت الاسلام و المسلمین رمضانی نقش موثری در داخل و خارج از کشور داشته‌اند و برای ایشان آرزوی توفیق داریم. امیدواریم از طریق مجمع جهانی اهل بیت (ع) بتوانیم اسلام را در فضایی وسیع‌تر و مستحکم‌تر و عمیق‌تر گسترش دهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان