یک آزمون فوق‌العاده برای آنکه بفهمید افسرده هستید یا نه

اگر چند روزی است خیلی حال و حوصله ندارید و کار‌های روزمره‌تان دچار اختلال شده و روز به روز هم حالتان بدتر می‌شود بد نیست با این تست خود را امتحان کنید تا ببینید آیا افسرده شده‌اید یا نه؟

برترین‌ها: افسردگی از آن مشکلاتی است که باید جدی گرفته شود، چون بیشتر وقت‌ها، تشخیص و درمان افسردگی مسئله مرگ و زندگی است. طبق بررسی‌هایی که صورت گرفته، تقریبا تمامی کسانی که در یک شهر کوچک در فرانسه دست به‌خودکشی زده‌اند، در خلال چند هفته قبل از آن به پزشک خانوادگی یا پزشکان دیگر مراجعه کرده بودند، اما به‌رغم این، در هیچ‌یک از موارد، درمان ضدافسردگی برای آن‌ها تجویز نشده است.

یک آزمون فوق‌العاده برای آنکه بفهمید افسرده هستید یا نه
 
از آنجا که افسردگی دارای جلوه‌های گوناگونی است، متخصصان به راحتی از تشخیص آن غافل می‌شوند. از طرف دیگر، نشانه‌های گسترده افسردگی (سردرد، یبوست، کم‌شدن اشتها، کمردرد، خستگی مزمن) باعث می‌شود که کار تشخیص آن با دشواری مواجه شود. از این‌رو سنجش میزان افسردگی بسیار مهم است و می‌تواند در تعیین سرنوشت شما نقش زیادی بازی کند.
 
این تست به شما می‌گوید که افسرده هستید یا نه. و اگر افسرده هستید در چه مرحله‌ای از افسردگی قرار دارید و باید برای رفع آن چه کنید.
 
یک آزمون فوق‌العاده برای آنکه بفهمید افسرده هستید یا نه
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان