اشاره اسکوچیچ به تفاوت تیمش با استقلال و پرسپولیس

سرمربی صنعت نفت می گوید تیمش خوب بازی می‌کند اما از موقعیت‌هایش بهره نمی‌برد و بعضا گل‌های بچگانه‌ای را دریافت می‌کند.

اشاره اسکوچیچ به تفاوت تیمش با استقلال و پرسپولیس

به گزارش ایسنا، دراگان اسکوچیچ بعد از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: از نتیجه خوشحال نیستم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. خوب بازی کردیم. شانس‌های زیادی برای گلزنی داشتیم.

وی ادامه داد: سه بازی گذشته است. شرایط مانند این است که یک بیماری کودکان را گرفته باشیم و نکات و اشتباهات کودکانه هم انجام می‌دهیم. ما کنترل بازی را داشتیم. با سیستم 3-4-3 هم بازی کردیم که بسیار دشوار است. خوشحالم که بازیکنان خواسته‌های من را فهمیدند اما از برخی اشتباهات ناراحتم.

اسکوچیچ درباره اشتباهات تیمش گفت: نمی‌دانم چرا به پرسپولیس باختیم. امروز هم شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم اما نبردیم. تفاوت ما با یک باشگاه بزرگ در همین است. ممکن است استقلال و پرسپولیس خوب بازی نکنند اما گل بچگانه هم نمی‌خورند. به طور کلی از نحوه بازی تیم راضی هستم اما از نتیجه نه.

سرمربی صنعت نفت آبادان در واکنش به اینکه تیمش هجومی بازی نمی کند خاطرنشان کرد: ما مقابل ذوب آهن 6 موقعیت گل داشتیم. این تیم چندان هجومی نیست. نمی‌توانم خودم برای گلزنی وارد زمین شوم.

او درباره عملکرد بختیار رحمانی در این تیم گفت: زمانی که فولاد لیگ را فتح کرد، بختیار یکی از بهترین‌ها بود. بعداز آن یک آسیب دیدگی وحشتناک داشت. بعد از ریکاوری هم به سطح اولیه خود بازنگشت. هدفم بازگرداندن بختیار به سطح گذشته است. او بازیکن بزرگ و باهوشی است. الان که به تیم ما اضافه شده، کاملا آماده نیست. انتظار زیادی از او دارم. خود من هم دیر به این تیم آمدم.

او تاکید کرد: بازیکنان و کادزفنی ما با وجود اینکه پولی دریافت نکردند، کارمان را به خوبی انجام دادیم. امیدوارم در آینده بهتر عمل کنیم و اشتباهات بچگانه را انجام ندهیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان