آغاز ثبت نام وام ۷میلیون تومانی بازنشستگان کشوری

به گزارش اقتصادآنلاین، زهرا زاده غلام با بیان اینکه مبلغ وام ضروری امسال 7 میلیون تومان است ، اظهار داشت: کلیه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، می توانند از امروز (اول مهرماه) و به مدت یک ماه یعنی تا پایان مهرماه 98 با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند.
وی اقساط وام ضروری امسال را همچون سال های گذشته، 36 ماهه و با کارمزد سالانه 4 درصد اعلام و بیان کرد: متقاضیان طبق شرایطی که در سامانه ثبت نام وام ضروری در سایت صندوق درج شده است می توانند اقدام به ثبت نام کنند و توصیه ما به این عزیزان خواندن دقیق موارد مطرح شده است.
زاده غلام با بیان اینکه ثبت نام در سامانه وام ضروری، حقی را برای پرداخت وام به متقاضی ایجاد نمی کند، تصریح کرد: پس از اتمام مهلت ثبت نام، سوابق متقاضیان از جمله مجموع وام های دریافتی، بهره مندی از سایرتسهیلات، میزان حقوق دریافتی و ... مورد بررسی و اولویت بندی قرار گرفته و بر اساس میزان اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل، «واجدین شرایط» تعیین و اسامی آن ها در سایت صندوق بازنشستگی اعلام خواهد شد.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین گفت: پرداخت وام ضروری 7 میلیون تومانی مرحله نخست به بازنشستگان و موظفینی که واجد شرایط دریافت وام تشخیص داده شوند، به صورت ماهانه و با توجه به سقف تعیین شده توسط بانک عامل صورت می گیرد و بدیهی است، وام ضروری متقاضیان دارای اولویت های اول به ترتیب در ماه های ابتدایی پرداخت می شود.
زاده غلام در پایان اظهار داشت: پرداخت نوبت ششم و پایانی وام ضروری 5 میلیون تومانی نیز در مهرماه 98 و به زودی انجام خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان