ارزبری ۱۷ میلیون تومانی پراید علیرغم داخلی های اخیر

سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو، اظهار داشت: موضوع اصلی خودکفایی و داخلی سازی قطعات، حفظ منابع ارزی کشور است

سیدجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت خودرو، اظهار داشت: موضوع اصلی خودکفایی و داخلی سازی قطعات، حفظ منابع ارزی کشور است. هدف دوم این است که از حالت تک منبعی در تامین قطعات خارج شویم و برای هر قطعه چند منبع داشته باشیم تا در شرایط دشوار با مشکل مواجه نشویم.
به گزارش خودروبانک و به نقل از ایسنا، وی ادامه داد: در میز اول تعمیق ساخت داخل قطعات خودرو، 20 قطعه داخلی سازی شد و در میز دوم 24 قطعه برای این مهم داریم. وی در ادامه با اشاره به برنامه کاهش ارزبری برای تولید پراید، گفت: در حال حاضر برای تولید پراید از 1770 یورو به 1400 یورو کاهش ارزبری داشته ایم و برنامه ریزی ما تا پایان سال کاهش ارزبری به زیر هزار یورو است.
مدیرعامل سایپا در ادامه تصریح کرد: در چهار ماه گذشته تعداد خودروهای ناقص خوابیده در کف پارکینگ ها از 96 هزار دستگاه به 25 هزار دستگاه رسیده و امیدواریم تا هفته های آینده این رقم به زیر 20 هزار دستگاه خودرو برسد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان