۹ ترفند ساده برای پنهان کردن شکم زیر لباس!

افراد چاق معمولا با یک مشکل همیشگی روبه‌رو هستند و آن هم پیدا کردن لباس برای پنهان کردن شکم‌شان است یعنی می‌خواهند لباسی بپوشند تا آن‌ها را کمی لاغرتر نشان دهد!

9 ترفند ساده برای پنهان کردن شکم زیر لباس!

حالا که طبق جدیدترین آمار‌ها بیش از 60 درصد ایرانی‌ها اضافه وزن دارند، با پوشیدن چه لباس‌هایی لاغرتر به نظر برسیم؟

افراد چاق معمولا با یک مشکل همیشگی روبه‌رو هستند و آن هم پیدا کردن لباس برای پنهان کردن شکم‌شان است یعنی می‌خواهند لباسی بپوشند تا آن‌ها را کمی لاغرتر نشان دهد!

این مسئله برای افرادی که شکم و پهلو دارند و از فرم بدن خود راضی نیستند، نگران کننده‌تر است و باعث می‌شود اعتماد به نفس‌شان را از دست بدهند. به گزارش فرارو، اگر این مشکل را دارید، در وهله اول بدانید تنها نیستید چراکه معاون وزیر بهداشت در جدیدترین اظهار نظرش از اضافه وزن و چاقی 60 درصد ایرانیان خبر داده است.

با این حال اگر شما هم اضافه وزن دارید یا شکم‌تان از آن چه که باید بزرگ‌تر است، طبق توصیه پزشکان باید وزن‌تان را کاهش دهید. لاغر شدن پروسه زمان بری است و تا رسیدن به نقطه دلخواه، می‌توانید از توصیه‌هایی که در ادامه مطرح می‌شود، برای پنهان کردن شکم‌تان استفاده کنید.

لباس‌های گشاد بپوشید

شاید در نگاه اول این راه‌حل واضح به نظر برسد، اما منظور ما هر لباس گشادی نیست. بلوز‌های گشاد این روز‌ها باز هم محبوب شده‌اند. خیلی از افراد لاغر هم ترجیح می‌دهند لباس‌های گشاد یا به اصطلاح over size بپوشند. مهم نیست زمستان باشد یا تابستان، برای هر فصلی لباس‌های گشاد و در عین حال شیک مناسب آن فصل وجود دارد.

لباس‌های تک رنگ انتخاب کنید

از قدیم گفته‌اند زیبایی در سادگی است. این گفته همیشه در زمینه مد و فشن حقیقت دارد. هرچه طرح و نقش و نگار لباس‌تان کمتر باشد، لاغر‌تر به چشم می‌آیید. این توصیه به ویژه در خصوص شلوار و دامن صدق می‌کند. سعی کنید از رنگ‌های خنثی استفاده کنید. این رنگ‌ها نگاه‌ها را به خود جلب نمی‌کند.

لباس‌هایی با طرح‌های راه راه عمودی بپوشید

حتما خطای چشم به گوش‌تان خورده است. خطوط راه راه عمودی، چشم ما را دچار خطای بصری می‌کند. لباس‌های راه راه فرد را لاغر‌تر و کشیده‌تر از حالت واقعی نشان می‌دهد. خرید یک شلوار راه راه، سرمایه گذاری بسیار خوبی برای پنهان کردن شکم است.

لایه لایه لباس بپوشید

این توصیه بیشتر مناسب فصول سرد سال است. لازم نیست با یک کت تک یا کاپشن سر و ته قضیه را هم بیاورید. برای لاغر‌تر دیده شدن چند لایه بلوز و بالاپوش انتخاب و در نهایت با یک شال گردن استایل لایه لایه خود را تکمیل کنید.

شلوار فاق بلند انتخاب مناسبی است

موقع انتخاب شلوار دقت کنید قسمت کمر آن کمی بلند‌تر از حد معمول باشد. این شلوار‌ها علاوه بر جمع کردن شکم، پا‌ها را بلندتر از اندازه واقعی نشان می‌دهند. پا‌های بلند‌تر، هیکل را لاغر‌تر و کشیده‌تر از اندازه واقعی نشان می‌دهد.

به برش کمر لباس دقت کنید

اگر کمر پیراهن شما دقیقا روی شکم قرار بگیرد علاوه بر برجسته کردن شکم، قد را کوتاه‌تر نشان می‌دهد. لباس‌هایی که برش کمر آن‌ها زیر سینه است، شکم را زیر خود پنهان می‌کند. به علاوه کمر لباس روی لاغر‌ترین قسمت بدن قرار می‌گیرد و هیکل را کوچک‌تر از اندازه واقعی نشان می‌دهد.

لباس راسته بپوشید

شلوار، دامن و پیراهن راسته بهترین دوست شما هستند. لباس راسته بدن را قاب بندی و تمام مشکلات اندام را زیر خود پنهان می‌کند و بدن را صاف و ترکه‌ای نشان می‌دهد.

از کمربند استفاده نکنید

بدترین گزینه برای فردی که شکم بزرگی دارد، کمربند است. به صورت کلی از پوشیدن هر چیزی که ممکن است نگاه‌ها را به سمت شکم جذب کند صرف نظر کنید.

بلوز را زیر شلوار نبرید

بهتر است همیشه تی‌شرت یا بلوز خود را روی شلوار قرار دهید. قرار دادن بلوز داخل شلوار، ابعاد و اندازه شکم را کاملا واضح نشان می‌دهد.

 

منبع : روزنامه خراسان

بیشتر بخوانید:

قوانین لباس پوشیدن برای خانم هایی با پایین تنه بزرگ

ترفندهای انتخاب لباس مجلسی که شما را لاغر و قد بلند نشان می دهد

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان