بیمه جدید عمر بازنشستگان تامین اجتماعی چه تغییری کرد؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، علی اصغر بیات در مورد بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی اظهار داشت: قرارداد جدید بیمه عمر بازنشستگان تامین اجتماعی ساعتی قبل با بیمه ایران نهایی شد و حق بیمه‌ای که ماهیانه به ازای هر نفر باید پرداخت شود 9170 تومان است.

وی گفت: سال گذشته غرامت فوت 3 میلیون تومان بود که این مبلغ در قرارداد جدید به 5 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه 3 میلیون و 300 هزار نفر تحت پوشش بیمه عمر هستند تاکید کرد: هر بیمه شده و بازنشسته‌ای که با افراد تحت تکفل خود تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان هستند ،خود به خود تحت پوشش بیمه عمر نیز قرار می‌گیرند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: برای پرداخت غرامت فوت شرط سنی وجود ندارد و اگر برای بیمه شده در سنی اتفاقی رخ دهد که منجر به فوت شود غرامت پرداخت خواهد شد.

بیات گفت : در خصوص بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز گفت: چند جلسه با شرکتهای مختلف بیمه ای برقرار کردیم و در نهایت پس از چهار جلسه با شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به تفاهم اولیه رسیدیم و قرار شد پس از تایید تیم هیئت مدیره آنها و همچنین مجموعه ما این قرارداد نهایی شود.

به گفته وی، در قرارداد جدید بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی اتفاقات خوبی رخ داده و تعهدات بیماران صعب العلاج و سرطانی افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: به محض نهایی شدن قرارداد جدید تعهدات و عدد و رقم و همچنین تعداد افراد تحت پوشش و حق بیمه‌ای که باید ماهیانه پرداخت کنند اعلام خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان