هکرهای ایرانی وب‌سایت و بانک آمریکایی را هک کردند

وب‌سایت «FDLP» که نشریه‌های دولت فدرال را به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد، روز گذشته (شنبه) با صفحه‌ای تحت عنوان «هکر‌های ایرانی!» جایگزین شد و در آن پیامی از رهبر انقلاب و پرچم ایران، به نمایش درآمد.

طی دو روز گذشته خبر‌هایی مبنی بر حملات سایبری به شماری از وب سایت‌ها در نقاط مختلف جهان مخابره شد که همگی در اتباط با شهادت سردار قاسم سلیمانی بود.

به گزارش فرارو، روزنامه «گاردین» در گزارشی خبر از حمله سایبری گروهی از هکر‌های ایرانی به وب‌سایت یک سازمان دولتی آمریکا داد که بر اثر آن این گروه با نفوذ در این وب سایت با انتشار پیام‌هایی متعهد شدند که انتقام شهادت سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را از واشنگتن بگیرند.

بر اساس این گزارش، وب‌سایت «FDLP» که نشریه‌های دولت فدرال را به صورت رایگان در اختیار عموم مردم قرار می‌دهد، روز گذشته (شنبه) با صفحه‌ای تحت عنوان «هکر‌های ایرانی!» جایگزین شد و در آن پیامی از رهبر انقلاب و پرچم ایران، به نمایش درآمد.

در صفحه هک شده این وب‌سایت آمریکایی، تصویری از دونالد ترامپ قرار داده شد که مشتی محکم منقش به آرم سپاه پاسداران، از سوی ایران به صورت وی کوبیده می‌شود. همچنین در این صفحه پیامی از مقام معظم رهبری، به این شرح قرار داد شده است: «انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون شهید سلیمانی و دیگر شهدای حادثه دیشب آلودند. او چهره‌ی بین‌المللی مقاومت است همه دلبستگان مقاومت خونخواه اویند.»

پیامی دیگر به زبان انگلیسی اشاره دارد که: «شهادت، پاداش وی (شهید سلیمانی) برای سال‌ها تلاش سرسختانه بودت و با عزیمت وی با قدرت خدا، تلاش و مسیر وی متوقف نخواهد شد و انتقام سرسختانه‌ای در انتظار آن جنایتکارانی است که دستان کثیف خود را به خون وی و خون دیگر شهدا در حادثه شب گذشته آلوده کردند».

هکرهای ایرانی وب‌سایت و بانک آمریکایی را هک کردند

این در حالی بود که خبرگزاری بی. بی. سی نیز روز گذشته گزارش داد که هکر‌های ایرانی یک بانک سیرالئونی، یک شرکت تایوانی و یک موسسه حقوق بشری در هند را هدف حملات سایبری خود قرار دادند. این گروه که خود را «سپر ایران» نامیده بود با هک این سایت ها، تصویری از سردار قاسم سلیمانی را روی صفحات این وبسایت‌ها قرار داد.

در سوی دیگر پیامی در فضای مجازی در حال انتشار است که بانک آمریکایی SLCB و سیستم رادیویی آمریکا (SKA) و همچنین سایت ارتش ایالات متحده، به زودی هدف حملات سایبری قرار خواهد گرفت. در این پیام اشاره شده که قرار است صدای مظلومیت حاج قاسم سلیمانی به صورت رادیویی در تمام ایالات آمریکا پخش شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان