۳ رمان برای نوجوانان منتشر شد

رمان‌های نوجوان «عکس یادگاری بگیریم» نوشته محمدرضا یوسفی، «روح عزیز» از مینو کریم‌زاده و «سایبانی برای زمین» نوشته حمید نوایی لواسانی منتشر شد.

3 رمان برای نوجوانان منتشر شد

به گزارش ایسنا، رمان «عکس یادگاری بگیریم» نوشته محمدرضا یوسفی در 140 صفحه با شمارگان 2500 نسخه و بهای 20 هزار تومان در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

در شروع کتاب می‌خوانیم: -آخه کی خانم پارسایی رو کشته؟

- یکی که باید پسر یزید باشه.

- چه‌طور دلش اومده؟

- دل نداشته بی‌پدر و مادر.

- خلاصه یه روز گیر می‌افته.

- چه روزی؟

- چه می‌دونم، از همین روزا دیگه.

- برو بابا!

- اون که کشته، ردی از خودش گذاشته؟

- رد کدومه؟

همچنین رمان «روح عزیز» نوشته مینو کریم‌زاده در 204 صفحه با شمارگان 2500 نسخه و قیمت 30 هزار تمان در نشر یادشده عرضه شده است.

در آغاز کتاب  و در بخش «پیش از ماجرا» آمده است: در زندگی روزهایی هست که عادی و معمولی به نظر می‌آیند. نه کسی درخشندگی رنگشان را می‌بیند، نه عطر جادوشان را در هوا احساس می‌کند؛ اما وقتی یک حادثه کوچک می‌آید و به سنگینی کوه دماوند می‌افتد روی زندگی و همه‌چیز را خراب می‌کند، همان‌ روزهای عادی و معمولی که کسی حاضر نبود برایشان تره خرد کند، روزهای دور و درخشانی می‌شوند که آدم حاضر است برای برگرداندن آن‌ها، هرکاری بکند، هر کاری...

غروب روز آخرین دوشنبه اسفندماه برای آرش چنین روزی بود.

دیگر کتاب منتشرشده در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «سایبانی برای زمین» نوشته حمید نوایی لواسانی است که در 216 صفحه با شمارگان 2500 نسخه و بهای 30 هزار تومان در دسترس نوجوانان قرار گرفته است.

در بخشی از کتاب نوشته شده است: من زبان انگلیسی را دوست دارم و می‌دانم که در آینده برای دانشگاه و هزارجور کار دیگر به دردم می‌خورد، اما یادگیری هر چیزی حال و هوا و آمادگی خودش را می‌خواهد. از این دلخورم که بابامهران فکر می‌کند هر کاری جز تست زدن  و کلاس کنکور رفتن، عمر هدر دادن است. خدا نکند باهاش بحث کنی... برای قانع کردن آدم هزار جور دلیل  تو آستینش دارد. به خیالش با گفتن «دلم می‌خواهد و دوست دارم» آدم تا حد یک بچه کم‌عقل و سربه‌هوا، کوچک می‌شود.

همه کتاب‌های یادشده برای نوجوانان بالای 15 سال مناسب است.

انتهاب پیام

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان