معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

همدلی در سیل جنوب استان توسط رسانه‌ها به خوبی منتقل شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: آنچه در داخل کشور اتفاق می‌افتد مانند همدلی در سیل جنوب استان که حرکت زیبایی بود و توسط رسانه‌ها به خوبی منتقل شد باید همسو و متحد حرکت کنیم.

همدلی در سیل جنوب استان توسط رسانه‌ها به خوبی منتقل شد

محمد هادی مرعشی روز یکشنبه 6 بهمن ماه در پنجمین نشست شورای اطلاع‌رسانی و هماهنگی روابط‌ عمومی‌های سیستان و بلوچستان که با حضور مدیران رسانه‌ها و روابط عمومی ادارات این استان برگزار شد،گفت: هیمنه آمریکا در دنیا با اقدام مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران علیه پایگاه‌ نظامی سرکرده استکبار در عراق شکسته شد و تنها کشوری که در منطقه در حوزه نظامی حرفی برای گفتن دارد ایران است.

وی اظهار داشت: آمریکا در عراق و سوریه به عنوان یک ابرقدرت جهانی جولان داد اما تمام کننده موضوع داعش جمهوری اسلامی ایران بود.

وی گفت: موضوعات مربوط به امنیت ملی برای تمامی کشورها بسیار مهم است بطوری که در آمریکا  با وجود اختلاف نظرهای سیاسی در میان جناح‌های مختلف اما در موضوع حمله موشکی ایران به پایگاه عین‌الاسد تمامی آنان و رسانه های تحت امرشان بطور متحد و مشترک از تعداد رسمی کشته‌شدگان و مجروحانشان خبری منتشر نکرده و سعی دارند آن را در مخفی نگه دارند زیرا این موضوع به امنیت ملی شان مرتبط بود و از طرفی هم قصد دارند حجم قدرت ایران را کم نشان دهد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر حفظ و پاسداری از اقتدار و منافع ملی کشورمان بیان کرد: باید منصفانه مدافع بسیاری از اقدامات داخل کشور باشیم و مسائل مربوط به امنیت ملی را با دقت بیشتری مدیریت و در انتشار اخبار مرتبط با این موضوع جدیت بیشتری داشته باشیم.

مرعشی ادامه داد: دشمنان همواره حرکات و اقدامات ما را رصد می کنند و در تلاشند فعالیتها و پیشرفت های گسترده ایران را اندک نشان دهند اما کوچکترین مشکل و مساله ای را بزرگنمایی می کنند.

وی اظهار داشت: در شرایطی که دشمنان، گروه‌های معاند و بدخواهان نظام بطور هدفمند از طریق فضای مجازی و رسانه های تحت امر خود به جوسازی و شایعه پراکنی علیه ملت، نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران مشغول هستند، رسانه ها و روابط عمومی دستگاه‌ها و نهادها وظیفه دارند با هوشیاری و آگاهی دادن به مردم دنیا توطئه های دشمنان را خنثی و خدمات و پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف را بیش از پیش اطلاع رسانی کنند. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان