ماهان شبکه ایرانیان

/چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی/

راه حل مشکلات در همدلی و همزبانی همه اقشار است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، راه حل مشکلات را همدلی و همزبانی میان همه اقشار مردم خواهند.

راه حل مشکلات در همدلی و همزبانی همه اقشار است

محمد سالاری در حاشیه حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، گفت: امروز به همراه سایر همکارانم در شورای اسلامی شهر تهران در راهپیمایی 22 بهمن ماه حضور پیدا کردم. علی رغم برودت هوایی که وجود دارد شاهد حضور گسترده و پرشکوه آحاد مردم از همه سلایق و جریان‌های سیاسی که دل در گرو آرمان‌های نظام و انقلاب و امام راحل دارند هستیم.

و با اشاره به همزمانی اربعین شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی با راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال افزود: یکی دیگر از تفاوت‌های راهپیمایی امسال را می‌توان قرارگیری در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست. مجلسی که باید در راس امور باشد و به عنوان یکی از ارکان مهم تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام قلمداد شود.

وی ادامه داد: در این مقطع مردم ما تحت ظالمانه‌ترین تحریم‌های استکبار جهانی و کشور آمریکا قرار گرفتند. لذا تمامی اقشار و جریان‌های سیاسی امروز نیازمند انسجام و وحدت ملی هستند و ما نیز مبتنی بر همین رویکرد امروز در این راهپیمایی حضور پیدا کردیم تا در چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به عنوان یکی از اسطوره‌های مقاومت و ایستادگی در کشور به جهانیان اعلام کنیم علی رغم دلخوری‌هایی که ممکن است نسبت به برخی ناکارآمدی‌ها و برخی تصمیم گیری‌ها داشته باشیم ولی تنها راه حل این مشکلات را در همدلی، همزبانی و اصلاح امور می‌دانیم و برای همین امروز در این راهپیمایی حضور پیدا کرده‌ایم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان